Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Är det en möjlighet? Jag har min häst på helinackordering och funderar om man kunde lösa det på något sådant sätt. Stallet har inga...
Ekonomi & Juridik
Eftersom jag vet att buke-människorna är dom som man kan vända sig till om det mesta så vänder jag mig återigen till er...
Jag har...
Hästmänniskan
Har insett att jag måste träna mer utöver ridningen för att komma vidare, behöver tips på bra sätt att träna som inte tar allt för mkt...
Ekonomi & Juridik
Jag är väl lite för snäll men nu är situationen som den är den här våren. Men sitter och funderar på hur man ska formulera ett kontrakt...
Ekonomi & Juridik
Hur gör ni med era hagar? Hur ofta mockar ni ur dem? Görs det på speciella årstider? Tar ni allt på en gång eller tar ni det successivt...
Hundträning En annan sak vi gjorde var att åka till något ställe där det var mycket folk. Vi körde till en park som hade parkering nära. Då blev det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.