Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Varför är det absurt? De idkar inte välgörenhet.Veterinären varnade för reservation på benbiten inget annat!!! Dessa fåror har tydlingen alla hästar fast olika långa,breda,djupa. I hästens fall fanns dom med ett normalt utseende (veterinärens tolkning) Försäkringsbolaget sätter reservationer i vilket fall som helst i detta fall oavsett om han har haft problem eller inte. Omprövning kan göras efter 6 mån med röntgen igen. Att försäkringsbolaget sätter dessa reservationer bara för att benbiten fanns verkar ju helt absurt?
Nu vill vi ju inte lämna tillbaka pollen bara för han inte går att försäkra fullt ut vilket jag borde ha rätt att göra om det står i kontraktet att han ska kunna försäkras fullt ut (förutom) benbiten som står omnämd i kontraktet.
Min ena häst är röntgad med kommentar "lindrigt vidgade kärlstrålfåror". Enligt veterinären har det ingen betydelse överhuvudtaget. Om det är så det är skrivet så tror jag inte det är något att oroa sig för.
A