Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Har försökt sälja min otroligt välkörda shetlandsponny på 19 år utan resultat, har skrivit i annonsen att pengarna inte betyder något...
Ekonomi & Juridik
Jag funderar lite på varför vi i sverige inte har mer av hästturism...
Eller är det kanske bara jag som är dåligt påläst?
Vi har ju...
Ekonomi & Juridik
I våran kommun finns en anläggning som började byggas för över 10 år sedan. Den är fortfarande inte brukbar, föreningen som äger den har...
Hästmänniskan
Har hållit på med hästar nästan hela mitt liv, och började väl som dem flesta med att rida på ridskola :)
Har även haft egen häst 2 år...
Hästmänniskan
Min dotter 13 år har alltid drömt om egen ponny, ända sedan hon började på ridskola vid 4 års ålder. Så för ett halvår sedan köpte vi en...
Ekonomi & Juridik
Vet inte om denna tråd ligger på rätt, men det var det var den ända kategorin jag kunde finna. :confused:
Jag undrar om jag skulle...
Hästmänniskan
Jag brukar föra en träningsdagbok på en sida där det står hur mycket en viss aktivitet förbrukar. Det som förbryllar mig är dock deras...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.