Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Min häst är till salu nu pga att vår kemi inte går ihop. En jättefin häst med potential men som kräver en tuff ryttare för att komma...
Ekonomi & Juridik
Vi har ett alldeles nybyggt litet stall med fyra boxar. Det är ljust och luftigt i stallet med högt i tak och alla regler för stall är...
Hästmänniskan
Har skapat ett anonymt nick för att ingen ska känna igen mej, orkar inte det just nu... går heller inte in på alltför mycket detaljer av...
Hästmänniskan
Har ridit på ridskola i 20 år och står nu i begrepp att köpa min första häst. Har hittat en i mitt tycke perfekt häst. Sto, 13 år, lugn...
Ekonomi & Juridik
Har idag fått reda på att min gård taxeras som lantbruk.
Vad ska jag tänka på?
Kommer en enskild firma startas per automatik i mitt...
Hästmänniskan
Blir så förbannad.. av respektlöshet i ridhus. Det finns unga hästar, gamla, bångstyriga, snälla, galna, leksna osv osv. Fick lära mig i...
Hästmänniskan
En fråga till er som får ihop heltidsjobb, familj med barn i skolåldern och egen häst? Hur gör ni? Är det värt? Vad känner ni att ni får...
Ekonomi & Juridik
en rätt intressant diskussion. Om man tar på sig ansvaret för att få en bra tränare till stallet (tex nån som kommer regelbundet en helg...
Hästmänniskan
Är hästtjejernas tid, som fanns när en annan var så där 30 år yngre borta. Gäller allt PENGAR idag och inte kärleken till hästen i sig...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.