Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Jag hittar bara trådar på hur mkt häst kostar att hålla efter inköp. Men ni som lånat pengar från banken? Hur mkt betalar ni varje månad...
Hästmänniskan
Har haft min häst i sju år och älskar henne otroligt högt, men jag inser att jag inte längre är intresserad av hästar. Den senaste tiden...
Ekonomi & Juridik
I förrgår blev jag illa sparkad av en häst i stallet (ej min). Legat två dygn på sjukhus, hämtat ut mediciner och kan inte jobba i...
Ekonomi & Juridik
Tråden får flyttas om den ligger fel :)
Har letat överallt (känns det som) på nätet efter ett kontrakt för andels/delägare. Finns det...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Var nu i helgen och provred en häst och blev genast förtjust i henne. :)
Har dock ett litet problem... Hästen är en äldre dam...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.