Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har haft eget stall, men pga personliga omständigheter behöver jag nu stalla in min häst hos någon annan om jag ska kunna ha kvar...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 779
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Hej. Ni som läst till hovslagare, hur mkt ca har ni gett för de verktyg och utrustning ni köpt in för att använda under utbildningen...
Svar
6
· Visningar
2 012
Senast: n33Lu
·
Ekonomi & Juridik Har fått in korsört på våra marker, framförallt i rasthagarna. Har försökt att handplocka så gott det går och sedan kört över med...
Svar
8
· Visningar
2 757
Senast: Centaur
·
Hästmänniskan Vill bara berätta om gårdagens äventyr, om hur det faktiskt fungerar smidigt. På morgonen/förmiddagen kom en granne gående. Han ville...
Svar
1
· Visningar
1 189
Anläggning 1. Ett eget stall som ni får husera över som ni själva vill (du & en riktigt nära kompis) i stort sett i alla fall, ni hyr det så vissa...
Svar
12
· Visningar
1 888
Senast: YorkWann
·
Gnägg Hej! Här kommer en till video från mig:) Jag har varit i Sierra Leone i fyra månader (kom hem igår) och det här var sista passet...
Svar
1
· Visningar
1 148
Senast: Leoni
·
Gnägg Känner mig lite inspirerad av den här annonsen: http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=734585&inriktning=&typ=...
Svar
8
· Visningar
1 867
Senast: Tokyo
·
Anläggning Ni som har vindskydd till era hästar i hagen. Vad har ni för materail i väggarna? Funkar det med stående brädor, eller käkar hästarna...
Svar
16
· Visningar
3 738
Senast: Snowball
·
Ekonomi & Juridik Vad betalar ni för eran stallplats, och vad ingår? Vad trivs ni och vad trivs ni inte med i stallet? Vad är rimligt att betala för...
2
Svar
21
· Visningar
3 677
Senast: mysboll
·
Hästmänniskan Vi var tvungna att avliva min sköthäst jag hade haft i 4år för 3veckor sen, hon var som min egna häst för jag fick rida henne när jag...
2
Svar
28
· Visningar
51 641
Ekonomi & Juridik Provred en yngre häst för 2 veckor sen i paddock, alla gångarter och hoppade...en stor och lite seg häst, cool i psyket mm. Kände mig...
2
Svar
34
· Visningar
5 300
Senast: Kiwifrukt
·
Gnägg Vi har hittat en gård som vi är intresserade av. Jag har tidigare ställt frågan i en tråd, om man faktiskt vill ha häst hemma eller...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 239
Senast: Martina_m
·
Anläggning Min familj funderar att flytta till en egen gård med äldre ladugård och bygga om till stall. Problemet ligger i att jag inte vet hur...
Svar
9
· Visningar
2 168
Senast: Asa_S
·
Ekonomi & Juridik Som rubriken lyder - vad kostar det att stå utanför Jönköping? Hittade en gammal tråd från 04 men inte mycket mer än så... Vad...
Svar
6
· Visningar
1 435
Senast: palle
·
Svar
0
· Visningar
134
Senast: Blackie
·
Gnägg Nu har jag varit hästägare i ett drygt år och sedan ett halvår tillbaka har jag en medryttare. Efter alla dessa år då jag själv varit...
Svar
5
· Visningar
1 335
Senast: Bison
·
E
Gnägg Som rubriken säger. Vilka är era roligaste hästbilder? bilder som ni bara börjar asgarva av? :D :D :bump: denna bilden är bara...
66 67 68
Svar
1 352
· Visningar
494 453
Senast: Got2Be
·
Ekonomi & Juridik Jag trodde ju att det blivit hårdare krav från Skatteverkets sida när det gäller att ha sina hästar i någon slags företagsform, men jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 985
Senast: devere
·
Anläggning Är det någon här som ställt om skogsmark till bete eller åker och vet hur det brukar gå till? Den mark jag mer specifikt är intresserad...
Svar
4
· Visningar
1 292
Senast: Asa_S
·
Hästmänniskan Nu kommer här ännu en fråga om stallplatser från mig. Tack för alla svar på de tidigare! Jag har nu hittat två stall där vi kan få en...
Svar
13
· Visningar
1 954
Senast: EmmaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka