Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Anläggning Hur starka aggregat har ni? Hur stora hagar/många trådar? Är det noga rensat på vegetation? :) Vi ska köpa nytt aggregat...
Svar
5
· Visningar
3 280
Senast: Piraja
·
Hästmänniskan Hej ! höll på mycket med hästmassage när jag gick hästskötarutb på gymnasiet. Men skulle gärna lära mig mer. Letar distanskurs i...
Svar
12
· Visningar
6 092
Senast: tiiina
·
Anläggning Nu är det lite kris och jag behöver bolla mina ideér! Jag måste ha en fungerande ridplan då gräsängen som jag använt i sommar börjar bli...
Svar
4
· Visningar
1 659
Senast: a1agnlju
·
Ekonomi & Juridik Hej! Jag har sedan en tid tillbaka haft en häst på foder, på obestämd tid men med köp som mål om vi båda var nöjda. Det är min första...
Svar
5
· Visningar
1 580
Senast: ISABEL
·
Hästmänniskan Hej! Jag ska nu få en bättre hälsa och ska köra lite mer motion för att orka rida in min unghäst till hösten. Jag födde en son för 8...
Svar
10
· Visningar
2 007
Gnägg Vad innebär den meningen för dig, om det dessutom står ett pris i annonsen?
Svar
18
· Visningar
2 294
Senast: Fibusen
·
Gnägg Hej! Vet inte om de blev rätt forum Min nya häst (sto) heter bundle of joy- bunt av glädje Brukar vara lätt å komma på smeknamn men...
2
Svar
20
· Visningar
3 315
Senast: corzette
·
Anläggning Många av er har Wascator i stallet och verkar nöjda med det. Jag undrar litegrann vad skillnaden på en sådan industrimaskin är genetmot...
2
Svar
25
· Visningar
7 913
Senast: bigganl
·
Gnägg Jag letar häst just nu och undrar om ni tror att det finns någon chans att man kan få hjälp med att få hästen hemkörd av säljaren? Har...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 621
Senast: Jezzie
·
Ekonomi & Juridik Jag vågar hoppa och kommer satsa på att bli egenföretagare på heltid. Nu vill jag ha ditt bästa råd gärna som kund till en...
2
Svar
30
· Visningar
4 711
Senast: MaritH
·
Gnägg Att hästlivet är riskabelt är ingen nyhet. Men hur mycket får man vara med om egentligen? Har vissa tur och ser knappt en fluga dö under...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
13 883
Senast: Lala
·
Anläggning Varning för långt inlägg: Har nyligen (äntligen:D:laugh:) köpt ett litet ställe på landet där det finns möjlighet att bygga stall...
3 4 5
Svar
95
· Visningar
28 085
Hästmänniskan Hej! Jag är medryttare på en 25-årig valack. Nu har ägaren frågat mig om jag skulle kunna tänka mig att ta över honom. Jag skulle...
Svar
10
· Visningar
1 446
Hästmänniskan Ja, precis som rubriken säger, hur övertalar jag min skeptiske mamma till att låta mig ha foderhäst? Jag är 15år och har...
2
Svar
34
· Visningar
4 473
Senast: Ponnytant
·
Gnägg Hittade det här avsnittet av The Dog Whisperer med en kvinna som har problem med två hundar och en häst. Jättekul att se de två jobba...
2 3
Svar
45
· Visningar
5 515
Senast: em-pirre
·
Hästmänniskan Vill ha hjälp att sluta vara så ledsen över min sålda sköthäst. Han stog i en box/hage i ca 3år utan nån som brydde sig om honom så jag...
Svar
9
· Visningar
2 947
Senast: Milene
·
Gnägg Jag åkte ut till sommarbetet igår för första gången på en månad... och hittade en valack som nog fölar vilken dag som helst. I alla fall...
Svar
18
· Visningar
3 912
Senast: Malacki
·
Hästmänniskan Skrev ju en tråd för ett tag sen om att jag funderade på att ta bort min häst. Åkte till klinik, hittade inget fysiskt fel, fanns nån...
Svar
19
· Visningar
2 477
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan Hej! Jag vet inte alls om den här tråden ligger rätt men jag vill gärna ha seriösa svar i frågan, försökt beskriva allt i detalj. För...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
10 918
Senast: mackan
·
Ekonomi & Juridik Om hyresgästs häst tex kommer lös och trampar sönder grannens gräsmatta, eller ställer till med nåt annat, är det då hästägarens...
Svar
5
· Visningar
1 236
Senast: Tussemaja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25