Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Ekonomi & Juridik
Var och mätte mina ponnier i veckan och än igen förfasades jag över priset. 1.100:-/ponny (450:- till kliniken, 450:- till mätaren...
Hästmänniskan
Berätta gärna om era erfarenheter kring detta om vad alla som inte är hästmänniskor anser om sånt som har med hästar att göra. Kan vara...
Ekonomi & Juridik
Jag skapar denna tråd i hopp om att kunna hjälpa en av tjejerna i mitt stall vad hon ska göra. Ska försöka återge fakta så gott jag kan...
Ekonomi & Juridik
Är intresserad av att importera min nästa häst och har fått prisuppgift från ett företag där priset var i euro + moms.
Någon som vet hur...
Hästmänniskan
Det blir inte alltid som man önskar när det gäller hästköp.. Vi köpte en svensk unghäst för två år sedan som vi red in och började träna...
Ekonomi & Juridik Tror faktiskt att vi alla här förstår din rädsla. Själv åkte jag av och skadade mig rätt illa för fyra år sen och valde att sälja den...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.