Vad hände med lotteriet/lotterihästen på GHS 2015?

Tycker det är tråkigt att dem inte lottar ut häst i år. Har varit en tradition länge. Har stått i samma stall som en lycklig vinnare som inte haft häst om hon inte vunnit den. Lyckligare tös och häst får man leta efter. Har inte hört att någon av vinsthästarna skulle fått det dåligt. Folk överdriver så mycket. Tänk om alla som sålde häst var lika noga som dem som väljer ut och följer upp hur lotthästarna har det.

Någon som vet om någon häst som skulle farit illa i så fall?

Vad glad jag blir av att höra att lotterihästen äntligen är borta! Det gav mig alltid ont i magen när de visade upp hästen :( Jag tycker inte att man ska lotta ut levande djur. Oavsett om ansvariga för lotteriet följer hästen eller inte så kan de omöjligt göra något om hästen missköts. Hästen är ju vinnarens oavsett.

Liknande trådar

Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 697
Senast: mars
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 131
Senast: Freazer
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 186
Senast: Juli0a
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
36 976
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar