Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Då jag rider på tok för dåligt för att t.ex. gå hippolog och liknande hästutbildningar funderar jag på att ta hästskötarexamen, mest för...
Ekonomi & Juridik
Jag har köpt ett sto som var dräktigt i ca 8:e månaden för 50 000 och kontrakt är skrivet där det står att hon är dräktig med en viss...
Ekonomi & Juridik
Håller på och säljer häst just nu. Intresset har varit stort och haft en del provridningar. Många vill komma två gånger dessutom. MEN...
Hästmänniskan
Har genom hela mitt liv ridit på ridskola. Nu är jag 17 år gammal med en massa erfarenhet i bagaget men nu har jag nått en punkt där att...
Hästmänniskan
Hej! Är igång med en ridvolt, behöver lite råd om underlag osv! Vi har sandbotten där vi ska ha ridvolten, har skrapat av ytan ca 1 dm...
Hundavel & Ras Haha, det är en generalisering som allt inom biologi ;) och ja, tänkte att jag skulle länka en artikel om baby schema som tillägg till...
Ekonomi & Juridik Tack till alla som gett goda ord och varit stöttande ❤️ Precis vad jag behöver just nu - en plan framåt! Känns så bra i magen att ha...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.