Krav att ha box när hästen går på lösdrift?

@Breen det mest naturliga känns att fråga stallägaren om vad som gäller och hur det är tänkt ? Om du stått där i 22 år och det kommit in 10 nya inackar med nya kontrakt på Box, så innebär det ju att ändringar skett i verksamheten som kräver att ni som stått där under andra förhållanden i alla år, ska informeras om detta samt få nya avtal med framförhållning innan ändringarna inträder . Den framförhållningen ska minst matcha den uppsägningstid ni har i era nuvarande kontrakt .

Prata med stallägaren och se hur denne tänkt ?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
948
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
13
· Visningar
1 419
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 143
Senast: Lavinia
·
Foder & Strö Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra. Vi har en lite låg kvot (5) och...
Svar
12
· Visningar
573
Senast: Oknytt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30