Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
En av stalltjejerna (13 år) hade köpt ett par sådana där moderna lite vida sammetsbyxor. Hon ångrade sig dock och dagen efter gick hon...
Ekonomi & Juridik
Hej!
Köpte en häst för cirka 2 månader sedan och har nu uppkommit att hästen har dolda fel, vad gör jag?
ägaren innan oss visste om...
Hästmänniskan
:cry::crazy:Hej! Jag är 15 år och skulle behöva lite extra pengar. Det skulle vara en "dröm" att få ett litet extra jobb som hästskötare...
Hästmänniskan
Hur gör man ? Hur hittar man stall . Mindre lugna stall på landet inte de stora anläggningarna.
Hur hittar man ett bra hem åt sin häst...
Hästmänniskan
Jag är en 17 årig kvinna som ridit sedan barnsben, för tre år sedan bestämde sig min familj för att flytta ut till en hästgård för att...
Hästmänniskan
Jag har min häst inackorderad i ett kallstall och betalar dyr stallhyra. Nu på vintern har jag fått lära mig att det inte fungerar att...
Hundavel & Ras Men ofta så hör man kommentarerna eller "förklaringen" att vi människor skulle tilltalas av trubbnosutseendet för att det påminner om...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.