Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Om du betalade pengar för att rida på ridskola för att utvecklas som ryttare, men istället får du utveckla hästarna?
Det vill säga, du...
Ekonomi & Juridik
Vad händer då häst ägaren dör? Har en foderhäst sen 4 år tillbaka och såg nu på fb att ägaren gått bort. Har knappt haft ngn kontakt med...
Ekonomi & Juridik
hur funkar det med jordbruksfastigheter? Jag har förstått att man automatiskt blir som ett företag?
Om jag har en inackordering, måste...
Hästmänniskan
Som rubriken säger, vad gör ni när ni tappar allt självförtroende i ridningen?
Jag har just nu hamnat i en rejäl svacka och känner att...
Ekonomi & Juridik
Hejsan!
Sålde en min häst för ca 4 dagar sedan. Köparen kom upp och provred hästen, han hade även med sig en vän som red hästen. Dom...
Ekonomi & Juridik
Jag sitter och kollar saluhästar med bra stam och rätt ålder och är så förvånad över hur många privata säljare överskattar sina vanliga...
Foder & Strö Nu vet jag inte exakt, men jag skulle uppskatta deras behov till ca 60 Mj och 360 g smrp vardera, utifrån tabeller. Den ena ponnyn är ny...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.