Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej!
Jag kommer under en period bli tvungen att ta bussen direkt efter jobbet till stallet.
Jag jobbar på kontor och det finns bara en...
Ekonomi & Juridik
Jag inser ju att jag måste starta hästföretag om jag ska utöva yrket jag utbildat mig till utan att vara anställd på ridskola. Tycker...
Hästmänniskan
Jag har en liten fundering, vad gör ni med plånboken, bil nyckel etc när ni är i stallet? Särskilt på sommaren när man inte har jacka på...
Ekonomi & Juridik
Hej !
Sitter med I styrelsen på en mindre ridskola och vi håller på att fundera på det här med personalsituationen. Det skulle vara...
Ekonomi & Juridik
Hej!
I oktober förra året köpte vi en liten gård och tog över ett arrende på några ha. Dom tidigare ägarna skulle hjälpa oss att ta...
Hästmänniskan
Tänkte starta en tråd där man kan tipsa folk om hur man ex. Lär sig att göra korrekt skänkelvikning, hur man kan få en lugnare häst och...
Ekonomi & Juridik
För att undvika igenkänning vill jag inte gå in på alla detaljer, jag är bara intresserad av det juridiska läget, inte vad som är rätt...
Hästmänniskan
Är 21 år och läser sista året på en kandidatexamen på universitet, bor i en tvåa med sambo. Har en dressyrhäst "på sidan om" men drömmer...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.