Vart har ni plånbok, bil nyckel etc i stallet?

Nä, alltså, det kan ju vara bara jag som har det problemet :p Det tog ett tag att koppla ihop spänningarna i axeln vid träning med just armbandet eftersom jag har lite trassel med spänningar annars också.
Folk är olika känsliga. Jag har en känsla att just personer som är starka och alltid varit friska har väldigt liten förståelse för muskulösa problem.

Jag vill gärna ha mobilen med mig när jag rider, finns en teoretisk chans att jag kan ringa om något skulle hända. Nu kommer gnället, jag har köpt sådana där jättebra maggördlar och så tvättade jag dem och städade efter semestern och nu hittar jag dem inte :banghead:. Någon som har siarkonst som hobby och kan hjälpa mig?
 
Folk är olika känsliga. Jag har en känsla att just personer som är starka och alltid varit friska har väldigt liten förståelse för muskulösa problem.

Jag vill gärna ha mobilen med mig när jag rider, finns en teoretisk chans att jag kan ringa om något skulle hända. Nu kommer gnället, jag har köpt sådana där jättebra maggördlar och så tvättade jag dem och städade efter semestern och nu hittar jag dem inte :banghead:. Någon som har siarkonst som hobby och kan hjälpa mig?
de ligger antagligen i en annan väska där du har väskor som för tillfället är ur bruk, för att ha dem på ett bra och logiskt ställe ;). eller i möss/vant lådan för att kunna ta med då du går ut. eller så ligger de på golvet/ högsta hyllan i en garderob ^_^.

är där mina väskor brukar gömma sig ^_^
 
Plånbok i bilen (som är olåst :angel:), telefon i fickan utifall det händer nått och bilnyckel liggande på en bänk i stallet :D
Litet privatstall, så uppenbarligen oroar jag inte mig alltför mycket för att nått ska försvinna ;) Borde kanske vara liiiite försiktig åtminstone :angel:
 
Nycklarna sitter i låsen för det mesta :o

Mobilen brukar jag ta med när jag rider ut och sommartid har jag en tunn vattentät midjeväska från Haglöfs att förvara den i. Hade tunn väst tidigare men gillar midjeväskan mer.
 
Jag har en liten fundering, vad gör ni med plånboken, bil nyckel etc när ni är i stallet? Särskilt på sommaren när man inte har jacka på sig. Saker ramlar alltid ur mina ridbyx-fickor, så tycker inte dom är så praktiska. Skal köpa ett träningsbälte till mobilen, så jag kan ha den på mig. Men har jo ofta med plånbok och nyckel i stallet. Dock kan jag jo lämna plånboken i bilen, men min bil nyckel är ganska stor då jag har nyckel-hänga på den då jag annars tappar bort den. Tänker också det inte är så himla skönt att landa på nyckel om man skulle råka ha en avsittning. Så jag tänkte kanske en liten väska som jag kan låsa inne i mitt skåp i stallet. Men hur gör alla ni andra? är det endast mig som är konstig och har så mycket saker :D

Just nu har jag sådant mobilskal där jag har bank och körkort med mig jämt, annars lämnar jag både plånbok och nyckel i bilen oftast. Eller lägger nyckeln i stallet om jag är i ett mera "centralt" stall :)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 307
Senast: cassiopeja
·
Kropp & Själ Inser med ens att om det fortsätter så här kommer det snart bli ohållbart... Jag har mer eller mindre alltid haft ett...
Svar
10
· Visningar
2 545
Senast: saddi
·
Hästmänniskan Nu behöver jag er hjälp! fort..... Min häst åkte på foder till en medelålders kvinna i Köping, Januari 2012 (35mil) ifrån mig då jag...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
22 052
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp