Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Någon som vet om de planerar att återuppta intagningen genom HP eller om det blev för dyrt?
Hur blir det nästa år, är det säkert att de...
Hästmänniskan
Ska flytta min häst till ett stall närmre hemmet i helgen.900 kallhyra då ingårHalm, morgon fodring,utsläpp och lunch fodring.helt oki...
Hästmänniskan
Nu har vi äntligen kommit så långt med renoveringen av stallet att vi ska fixa till stallplanen. Dvs det är tänkt att den ska bli farbar...
Hästmänniskan
Funderar på att snickra en boxdörr med vanliga plankor fast med mellanrum mellan dem för att det ska bli bättre ventilation in i boxen...
Hästmänniskan
Jag har ett problem... min häst, som trivs bäst med att ha boxgallret öppet, äter på täckena som hänger nedanför. Vet någon om det finns...
Hästmänniskan
Vet någon i detta land fall om det finns någon bra westenskola? Min kompis är så intresserad av westen så hon undrade... Som man kan gå...
Hästmänniskan
Min häst har inte blivit skodd på länge såvitt jag vet, säljaren trodde att den aldrig blivit skodd men när han vet. besiktades trodde...
Hästmänniskan
Undrar om det är lag på att ha brandsläckare i transporten. Vet att man skall ha kniv men jag undrar om man måste ha brandsläckare oxå...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.