Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
hejsan allihop! jag skulle behöva hjälp med kostnader för häst, jag funderar på att köpa ett halvblod och funderar på om jag skulle ha...
Hästmänniskan
hejsan! jag vet inte om jag skriver detta på rätt tråd men jag tror det!
det är så här att jag ska öppna en rid butik och jag undrar om...
Hästmänniskan
hejhej. vad betalar ni varje månad för hästen? vad för saker och hur mkt blir det? har gjort lite "kalkyler" för att se om jag har råd...
Hästmänniskan
Jag är just på väg att bjuda på en gård. Den har ett mindre stall samt en stor fin ladugård som jag tänkte göra om till stall. Takhöjden...
Hästmänniskan
men av olika orsaker så funderar jag på olika alternativ.
dels att köpa henne tillsammans med tjejen som hjälpt mig att rida henne.Hon...
Hästmänniskan
Vi är många som går i lösdriftstankar - jag har inte ens "fått" gården jag ska bygga om än (anbud nästa tisdag).
Jo, jag undrar hur ni...
Hästmänniskan
En fråga till er som driver någon form av hästverksamhet, ridlekis, turridning osv, vad har ni för tillstånd? Vilken utbildning har ni...
Hästmänniskan
Jag håller på att bygga lösdrift och har 30 kvadratmeter till tre hästar. Kommer bygga ut mer senare. Har fri tillgång på hösi och halm...
Hästmänniskan
Jag ska få tillbaka på skatten - avdrag för räntor och körning. Alla andra år har jag fått pengarna i augusti, men icke nu. Jag mailade...
Hästmänniskan
Håller på att bygga om sadelkammaren och letade efter bra och hyfsat billiga sadelhängare. Insåg att det finns ett myller av affärer som...
Ekonomi & Juridik Ja så är det. Sen är jag rädd att min rädsla ska smitta av sig på hösten så jag gör ett problem som egentligen bara var en engångsgrej...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.