Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Efter att ha läst flera trådar här om ansvar blev jag lite undrande över ansvarsfrågan när man lånar en häst och tex rider ut i skogen...
Hästmänniskan
Har ni några tips eller ideer hur man håller sin ridbana mjuk under vintern. Nu hoppas jag väl att det inte fryser än på ett bra tag men...
Hästmänniskan
Har en tjej som rider min häst ett par gånger i veckan. Hon är jätteduktig och vi trivs bra med henne både jag å pållen.
Kruxet är att...
Hästmänniskan
Jag funderar på att "låna" lite mark av en granne för att gör vinterhage och kanske på sikt en paddock. Jag räknar med en yta av 20x30 m...
Hästmänniskan
I somras när jag var ute på en tur, mötte jag några av de femtioelva miljoner tyska turister som är här på sommaren. En familj (med en...
Hästmänniskan
kan bönderna som har åkrarna förbjuda oss att rida på stubbåkrarna?? Vi har ett fåtal som vi rider på med ägarnas tillstånd men de finns...
Hästmänniskan
Rider inte där längre ,men ridskolan här har satt sista datum då man ska säja till att man inte vill fortsätta rida inför nästa termin ...
Ekonomi & Juridik Ja så är det. Sen är jag rädd att min rädsla ska smitta av sig på hösten så jag gör ett problem som egentligen bara var en engångsgrej...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.