Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
:bump: Jag och min familj ska flytta till Skåne, förhoppningsvis snart, eftersom vi alla är häst galna. Men då vi nu bor i våning inne i...
Hästmänniskan
Hur är reglerna för hästhållning i exempelvis villaområden?
Hänger det ihop med detaljplaner eller?
Och är det generella regeler eller...
Hästmänniskan
ska eventuellt flytta till ett hus med ett garage på 70 kvadratmeter. vi har tänkt oss att göra om det här garaget till stall. men hur...
Hästmänniskan
Jag håller på att bygga nytt stall och det blir i trä. Min tanke är att ha det träfärgat, men det måste ju så klart oljas eller lackas...
Hästmänniskan
I mitten av Augusti sålde jag en ny sadel till en kvinna uppåt landet. Allt frid och fröjd. Jag hade haft sadeln i ca en veckas tid, den...
Hundavel & Ras I Nederländerna finns det krav på en viss noslängd i centimeter för att få avla.
Och i Norge är det helt förbjudet att avla på cavalier.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.