Var köpte ni era sadelhängare/tränshängare ngnstans?

F

furreburre

Håller på att bygga om sadelkammaren och letade efter bra och hyfsat billiga sadelhängare. Insåg att det finns ett myller av affärer som säljer dessa, hööks, börjes, eko, nordpost etc.
Så var köpte ni era hängare? Är ni nöjda med dem?

Börjes har snudd på halva priset mot Hööks, för samma grejer! Eko har bra priser också.

På Hööks kostar de 85:- styck. Sadel och tränshängare ett. Fungerar bra och lätta att sätta upp. Har inte sett Börjes.

oookej! För just nu har vi ett virrvarr av olika sadelhängare i kammaren. Vissa som går upp mer än andra och vissa är nästan helt raka (om ni förstår vad jag menar... :smirk: ) Vilket tror ni är bäst? Mer raka, eller mer uppåt?

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 214
Senast: Edla
·
Juridik & Ekonomi skriver under nytt nick, för att det är en känslig situation. Håller på att separera (vi var sambos ) och exet har börjat eskalera sitt...
Svar
4
· Visningar
835
Senast: aleeza
·
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 163
Senast: mamman
·
Kläder & Bli fin Jag skulle vilja ha en baddräkt. Skulle gärna beställa (jobbigt att leta i affärer) men tycker också det är jobbigt att skicka tillbaka... 2
Svar
26
· Visningar
1 462
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka