Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Vad kostar en bra dressyrhäst idag?
Krav: Bra gångarter, ca 1.65 hög, men maffig, minst grundriden med kapacitet för ca MSV-St Georges...
Hästmänniskan
Jag har hamnat i den sitsen att jag måste byta stall, och i de stallet jag står i nu så har vi delat på kostnader för ex. reperationer...
Hästmänniskan
Är det nån som lånat pengar för att kunna köpa sin häst?
Jag har tidigare studerat men har nu äntligen fått jobb! :)
Jag tjänar hyfsat...
Hästmänniskan
Visste inte vart jag skulle lägga tråden, men antaratt lite hör hit. Om jag hoppar av skolan, kan jag då praktisera och få 3000kr som en...
Hästmänniskan
Har trots halvtaskig ekonomi just nu ändå planer på att göra en liten ridbana på gården.
Problemet är att det är mycket träd, ojämt och...
Hästmänniskan
Jag hade innan ett hbl var försäkrad i A*ria. (5000kr liv och 25000kr veterinärvård) för det betalade jag 2200kr per år.
Har nu en vbl...
Hästmänniskan
börjar tröttna på att hästen blir okontrollerbar i vissa lägen. nu har han stått ett tag pga att han var svullen i en sena. men vet. har...
Skola & Jobb Jag orkar inte längre för inget händer ändå. När jag klagat förut så har jag fått byta rum och då är det lika illa där. Så nu bara biter...
Hundavel & Ras Jag kan inte heller tillräckligt för att säga bu eller bä med säkerhet, men däremot ser jag ju att mina hundars näsborrar inte har några...
Ekonomi & Juridik Påminner igen - låt bli att diskutera runt varför säljaren inte tar tillbaka hästen!
TS har visat en sund inställning i frågan och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.