Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej, undrar om någon driver eller känner någon som driver eller har barn på ett ponny-fritids? Hur tycker ni att det fungerar? Hur drivs...
Hästmänniskan
Hästen får akut ont i magen, buköppnas och det visar sig att den har en medfödd missbildning i magen som gjort att tarmarna fallit ner i...
Hästmänniskan
Kraxas dotter här som undrar vad en rimlig timlön är för en 8h arbetsdag då jag är 23år uppvuxen med hästar, och djurvårdar utbildning...
Hästmänniskan
Jag har alltid haft mina hsätar förs i A*ria men har nu börjata tt tänka om.
A*ria har ju 1800kr i självrisk + 20% på överstigande man...
Hundavel & Ras Pekingese är ju helt skeva, att de ska ha päls som en yeti hjälper inte heller. På gamla tavlor ser de inte ut som de gör nu. Jag gillar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.