Hur många hästar behövs egentligen?

"och självklart finns flera välkända mular i boxarna, ex Digna, Corsberg, Hilma, Blacken m.fl"
Vad gulligt det lät :love:

Du får hålla din ridskola LÅNGT borta så jag kan härja här men jag gissar att du inte går med på det :angel:

haha näe.. det ska nog ganska mycket till innan jag tar å beger mig ifrån Gävle.. Jag ska ta över hela gävle på ridskolefronten!! *mohahah* :devil:

Men så måste jag juh införskaffa mig ett kapital eller vinna på travet.. travet känns bra.. sisådär 148 miljoner blir bra tack :smirk:

Du kan ju alltid vinna på travet när jag om sisådär 5 år skaffar mig min kallblodstravare :idea:

jaaa.. men då fåru se till att kusen din vinner :) eller så fixar du toppresultat på 10 av dina hästar och kör mot en snigelhäst, åsså håller dina kuskar in dina hästar så snigelhästen vinner.. då blire kliss i kassan :D *planera* :rofl:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag är 12 år och älskar hästar! Min dröm är att ha en egen ponny. Jag har ridit i ungefär 7 år på ridskola. Och just nu rider jag...
2
Svar
34
· Visningar
2 367
Senast: Häst_
·
Hästmänniskan Hej, Jag går i nian och ska snart välja gymnasium. Jag vill gå på ett ridgymnasium men jag tycker att det ä lite förvirrande på...
Svar
11
· Visningar
1 219
Senast: Äpplet.
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
591
Hästmänniskan Hej nu när det börjar bli höst och mörkt senare. Hur gör ni som hämtar era hästar för att sköta/rida på kvällen när det inte finns...
2
Svar
26
· Visningar
1 961
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter