Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hur mycket tar ni som rakar hästar? Olika på olika sätt att raka eller beroende på storlek? Har lite beslutsångest om hur mycket jag ska...
Hästmänniskan
När min häst driker ur vattenkoppen så rinner en massa vatten utanför och del blir helt blött i boxen.
Jag har sett när han dricker och...
Hästmänniskan
Har ni tips på fina fönstergaller? Beskrivningar? Gärna bilder! I förra stallet hade jag en enkel modell med vitmålade armeringsjärn. Nu...
Hästmänniskan
Hur nära får min granne sätta sitt häststaket-brevid mitt?
Kan jag läsa om detta någonstans?
Det har redan hänt olyckor med mina hästar...
Hästmänniskan
Jag tänkte kanske bli det. Är ganska händig av mig, tycker det verkar kul!
Min dröm är att ha ett eget sadelmakeri och butik och sälja...
Hästmänniskan
Jag är jätte nyfiken på hur eran avsuttna verksamhet ser ut. Är det US, sturelsen, instruktörerna som är mest drivande i frågan? Vi har...
Hästmänniskan
Någon som går/har gått där? Någon som har varit och ridit intagningsprovet? Hur funkar det? Vad får man göra?
Någon som sökt i år? Först...
Hästmänniskan
Jag (eller rättare sagt maken, om man ska vara ärlig...) håller på att inreda stall i det pyttelilla utrymme där de hade djur i "förr i...
Hästmänniskan
Antar att det är en vanlig fråga men nu undrar jag ändå vad som är vanligt att ta vid den här typen av inackordering. Bor tio mil norr...
Hästmänniskan
vilket jobb förutom hästarbeten betalar 3000:- månad för 12tim arbete 6 dagar av 7
ofta svart slitgöra -mocka,rykta o likn
såklart amn...
Hästmänniskan
Någon som använt det i paddock eller i ridhus?
Kom till stallet idag och...ja inte fasen kom jag fram direkt, det hade levererats just...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.