Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Vad ska man göra med en "dålig" ridlärare? Hon är säkert duktig men hon hjälper inte mig alls, det är riktigt deprimerande när man har...
Svar
9
· Visningar
1 072
Senast: älgen
·
B
Hästmänniskan Är lite ringrostig på vad det är som gäller vid besiktning vid köp av häst... Har här tre frågor som jag skulle vilja ha lite åsikter...
Svar
5
· Visningar
1 162
Senast: Rea
·
T
Hästmänniskan Är det någon som använder sig av en mockningsmaskin? :confused: Undrar om det verkligen fungerar! http://www.mockalett.nu/
Svar
17
· Visningar
3 898
Senast: Bubben
·
Hästmänniskan Min häst tycker inte om att stå ensam i stallet. Han sparkar i väggen och även i fönstret. Nu sitter det stänger av armeringsjärn...
Svar
3
· Visningar
1 131
Senast: Pooh
·
Hästmänniskan Funderar lite över deras SM932, dvs spec naturbruk inrikt. nv-häst. Någon som går/gått där eller bara vet lite mer? Vad krävs för att...
2
Svar
24
· Visningar
3 013
Hästmänniskan Är det någon häsr inne som har startat ett företag/har ett företag! Vi funderar på att starta ett företag omfatande hästverksamheten...
Svar
2
· Visningar
1 103
Senast: corillo
·
L
Hästmänniskan Jag har blivit tillfrågad om jag kan ha ridlektioner 1 kväll i veckan. Ersättningen är väldigt låg så om jag ska skatta på den lönen...
Svar
4
· Visningar
1 004
Senast: BeastieBabe
·
Hästmänniskan Hur vattentätt är fodervärdskontraktet som man kan köpa via Svrf? Jag har nämligen en häst på foder där kontraktet löper tom. juli-04...
Svar
3
· Visningar
1 082
Senast: Sirisiri
·
T
Hästmänniskan Har funderat och funderat och börjat inse att det varit trevligt att ha en egen sandpaddock men funderar på HUR GÖR MAN? Alltså hur...
Svar
4
· Visningar
9 426
Senast: corillo
·
I
Hästmänniskan har några frågor, hoppas ni kan hjälpa. * Vad betalar ni för att rida för ridlärare, med egen häst. i små grupper? * Vad betalr ni för...
Svar
7
· Visningar
968
Senast: sthlm23
·
Hästmänniskan Vad använder ni för pryl för att hålla elrepen spända? Jag hittar bara en slags snurra men den verkar vara för glavad tråd. Gillar inte...
Svar
2
· Visningar
1 122
Senast: jennyjenny
·
F
Hästmänniskan Vi skulle byta bolag på en av ponnierna så vi fick alla i samma bolag. Min sambo ändrade då försäkringen till A3 istället för A1...
Svar
2
· Visningar
947
Senast: Frågvis
·
Hästmänniskan Vad tycker ni??? Jag är 16 år, hade det väldigt jobbigt hela höstadiet (psykist som gick ut över skolan och skolan orsakade en hel...
Svar
17
· Visningar
1 246
P
Hästmänniskan Skulle vilja höra lite argument med för- och nackdelar till saltad ridbana. Vi är inte överens i vår klubb om vi ska salta eller inte...
Svar
2
· Visningar
946
Senast: Leoni
·
C
Hästmänniskan Jag har funnit att en person använt min örtsida som sin egen på sin sida, vad har jag för rättighet? Det är ganska allvarligt då ett...
Svar
9
· Visningar
1 077
Senast: Sesselja
·
S
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden ligger rätt, men jag är i upplösningstillstånd och kan inte tänka klart!!! Bakgrundsinfo: Min häst har haft...
2
Svar
22
· Visningar
1 975
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Pratade priser med min hovslagare igår när han skodde hästarna och han menade på att han är billigare än hovslagarna söderut. Försökte...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 792
Senast: Barnardo
·
P
Hästmänniskan Vill höra lite från er som har erfarenhet av saltade ridbanor. Vi är inte riktigt överens i min klubb huruvida bra det är för hästens...
Svar
8
· Visningar
1 747
Senast: alice
·
B
Hästmänniskan Det sitter en affish uppe på min skola med information om en högskola som heter MITTHÖGSKOLAN, jag har aldrig hört talas om den förrut...
Svar
4
· Visningar
945
Senast: **BORTTAGEN**
·
L
Hästmänniskan I flyinge/Lund, nån som går där?? Hur e d? Var bor ni? Hur "duktiga" är folk egentligen på att rida där??
Svar
7
· Visningar
1 177
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama