Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Är det någon som har det? hur funkar det? om jag till exempel handlar för 1000 kr o vill betala detta direkt när räkningen kommer, går...
Hästmänniskan
Juridikfråga, men om hundar.....
För en tid sedan sålde jag en kull hundvalpar. Priset var relativt lågt och jag tog en handpenning på...
Hästmänniskan
Fick idag på posten de nya förbättrade villkoren på ena hästens försäkring.
Då jag har mina hästar i 2 olika bolag, så ser jag ju vilka...
Hästmänniskan
Jag ska snart köpa min första transport (oh, ljuvliga tanke). Har dock inte riktigt förstått detta med totalvikt osv. Vi har en saab 900...
Hästmänniskan
Om man har en importerad häst med utländskt hästpass, måste man då skaffa svenskt pass till hästen eller göra något annat speciellt när...
Hästmänniskan
Är det billigare att låta hästen gå lösdrift året om än att ha den uppstallad.
Då menar jag om man har den hemma alltså.
Dessutom är den...
Hästmänniskan
http://www.asvh.se/asvh/Hstpass_684.asp#bookmark8
Om man nu har registreringsbevis, går det att skicka in dom och få ett pass tillbaka...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.