Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag har en D-ponny till salu och haft ett flertal spekulanter. Det som stör mig vid försäljningen är att säkert hälften har inte ringt...
Hästmänniskan
Vad har ni för material i innertaket i erat stall?
Jag ska isolera taket och lägga ett innertak men vet inte vad jag ska ha. (plåt, trä...
Hästmänniskan
Finns det något som man kan så eller göda med i en rasthage som hästarna tål?
I vår vinterhage så växer det som sjutton på sommaren när...
Hästmänniskan
Var kan jag hitta mått om lösdrift stall??
Har en liten (79cm) ponny och en lite större (110cm) och har ett befintligt skjul som skulle...
Hästmänniskan
Jag undrar var det finns hovslagar utbildningar i södra/mellansverige?
Har någon kläm på det?
Min man går i tankarna att kanske utbilda...
Hästmänniskan
Är det annorlunda att köpa häst i Tyskland jämfört med i Sverige? Jag har så smått börjat att bli hästsugen så det börjar locka att köpa...
Hästmänniskan
Detta har ju varit uppe många ggr. Och jag har alltid fått höra att det inte gäller, utan att en såld häst är en såld häst, punkt slut...
Hästmänniskan
:mad:jeg har en hingst(2 år halvblod) som går på beite her hjemme på gården sammen med en ardenner hingst og 2 ardennervallaker.De går...
Hästhantering Ett kort instick när det gäller PPID och fång. Det är inte alla hästar med PPID som blir fångkänsliga. En del blir tydligt fångkänsliga...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.