Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Hästmänniskan Om jag köper en häst och den är försäkrad på 10.000:- vad får jag då betala i månaden? ungefär? mvh annelie
Svar
13
· Visningar
1 454
Senast: Bee
·
A
Hästmänniskan Jag undrar var det finns hovslagar utbildningar i södra/mellansverige? Har någon kläm på det? Min man går i tankarna att kanske utbilda...
Svar
9
· Visningar
7 287
Senast: mimmipigg
·
Hästmänniskan Är det annorlunda att köpa häst i Tyskland jämfört med i Sverige? Jag har så smått börjat att bli hästsugen så det börjar locka att köpa...
Svar
15
· Visningar
3 170
Senast: alazzi
·
Hästmänniskan Av en person för vars hästkunskap jag har mycket gott förtroende, har jag hört att man kan ha kalciumclorid (vägsalt) eller...
Svar
4
· Visningar
2 272
Senast: via
·
Hästmänniskan Var hittar jag sådana? Skall vara av "okrossbart" material, det vill säga inga glasspeglar! Någon som har erfarenhet av detta? / Susanne
Svar
4
· Visningar
1 377
Senast: Nobbeled
·
Hästmänniskan Hur mycket skulle ni betala för det här? 3 boxar med 3 fronter (skjutdörrar med öppningsbart galler) 3 mellan väggar. boxarna är...
Svar
1
· Visningar
778
·
Hästmänniskan Då min andra tråd togs bort pga otillåtet innehåll startar jag en ny tråd utan det otillåtna. :D Fortsätt gärna era diskussioner och...
Svar
14
· Visningar
5 164
·
M
Hästmänniskan Vår ena hage har till stor del invaderats av hundkex. Kan man betesputsa en sådan hage, eller blir det för mycket hackat gräs i hagen...
Svar
5
· Visningar
1 399
Senast: Colombia_Girl
·
Hästmänniskan Detta har ju varit uppe många ggr. Och jag har alltid fått höra att det inte gäller, utan att en såld häst är en såld häst, punkt slut...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 972
Senast: Dentaku
·
Hästmänniskan Jag skulle vilja ha tips på prisvärda boxar, de behöver inte vara flaschiga men funktionella har hittat många sidor med företag som...
Svar
1
· Visningar
670
Senast: saxen
·
Hästmänniskan Söker någon som kan köra mellan södra skåne till södra dalsland. Vet ni något företag så pma mig. OBS OMG!
Svar
3
· Visningar
1 145
Senast: saxen
·
G
Svar
0
· Visningar
5 802
Senast: Guapa
·
Hästmänniskan :mad:jeg har en hingst(2 år halvblod) som går på beite her hjemme på gården sammen med en ardenner hingst og 2 ardennervallaker.De går...
Svar
2
· Visningar
1 053
Senast: THELA
·
Hästmänniskan Jag ska utbilda en unghäst ett längre tag och funderat nu på vad jag kan begära av ägaren. Min tanke är att ägaren står för hästens...
Svar
5
· Visningar
929
Senast: hotrodder
·
Q
Hästmänniskan Finns det någon som vet hur nära hästhagarna får vara grannhusen?
Svar
6
· Visningar
1 047
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Hej! Får man som privatperson anordna barnridning? Finns det speciella regler? MVH Sanna
Svar
1
· Visningar
896
Senast: Boj
·
Hästmänniskan Vill ha tips på BRA och starka aggregat som klarar kraftig undervegetation. Har lägsta tråden på ca 20 cm och jag får ju röja hela tiden...
Svar
5
· Visningar
873
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Vad hander om man har en triangel-markt hast, vars skada har lakt ut? Kan man ta bort triangel-markningen? Inte pa hasten forstas, utan...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
11 969
Senast: ankans
·
C
Hästmänniskan Ni med fritidsbatteri till sommarhagarna. Vilken styrka har ni på batteriet? Räcker det med 60 Ah eller bör man ha ett kraftigare?
Svar
2
· Visningar
1 031
Senast: TomasN
·
Hästmänniskan Det ringde en tjej idag och ville sälja sin häst, som verkade passa mig perfekt dock lite liten men men, problemet är att hon bor i...
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: caradan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka