Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
ja ska ha lektioner för en tjej med sin lilla c-ponny.. vad är lämpligt att ta betalt.. jag är inte utbildad men har en del erfarenhet...
Hästmänniskan
Har en nyinköpt gård med ett fd lösdriftstall för mjölk-kor.
Lösdriften är 15*30meter, högt itak, ordentligt med lysrör, fönster längs...
Hästmänniskan
hejsan.
det är så här att jag ska börja sko hästar, då jag lärt mig detta, och jag undrar hur mkt era hovslagare tar. jag vill inte vara...
Hästmänniskan
Jag har en liten fråga.
När man säljer sitt föl från sitt Stuteri, finns det då inga regler som säger hur gammal fölet måste vara innan...
Hästmänniskan
Om man vill jobba med djur, eller mest hästar kanske, vad ska man välja da?
Jag funderar sa mycket pa vad jag ska göra, vad/om jag ska...
Hästmänniskan
För att mäta ponnyer måste man ju ha en plan yta på 1.5 x 3 meter. Om man nu inte har det har mätmännen själva någon speciell plats att...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.