Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
När jag skaffade pass tillmitt hbl och chipp märkte henne samtidigt så skickade jag ju inn hårrötter från svansen samtidig som papprena...
Hästmänniskan
Har insett att det kommer att ta tid innan jag har råd att anlägga en riktigt bra ridbana. Och eftersom jag inte är intresserad av nåt...
Hästmänniskan
Vi har precis köpt ett renoveringsobjekt...en gammal trehästars lastbil som trots allt är förvånansvärt fräsch. Det är mest plåtdetaljer...
Hästmänniskan
Jag vet att det dröjer ett tag tills det är skotersäsong :smirk:men vill gärna ha lite synpunkter på följande dilemma:
Fick igår besök...
Hästmänniskan
Antag att min häst rymmer från hagen och skadar någons bil, eller river ett växthus etc. Kan jag på något vis "försäkra bort" skadorna...
Hästmänniskan
Har köpt ett hbl-sto på 10 år o tänkte försäkra henne i Folksam då jag har hört att dom ska vara bra men VAD ska jag välja?? Det här med...
Hästmänniskan
Jag vill väldigt gärna ha synpunkter på det här kontraktet jag själv tåtat ihop. Hästen "Astrid" är ett påhittat namn.
Jag tog med det...
Hästmänniskan
Har 2 ponnyer som ska ha pass. De är båda äldre dvs 4 resp 6 år.
Ponny 1: okänd mamma och pappa, ser ut att vara russkorsning, jag har...
Hästmänniskan
Hej, Jag ska efter mycket vånda låna ut min häst på foder. Till att börja med 1 år. Jag har haft mycket problem att hitta en sadel som...
Hästmänniskan
Vad skulle ni tycka vara okej att betala för att få vara medryttare på en stor häst utb. LA dressyr LC hopp, som är snäll, trafiksäker...
Hästmänniskan
Hur mycket betalar ni/år i försäkring på er häst, vad har ni för försäkring och i vilket bolag ?
Vad omfattar er försäkring och vilket...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.