Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Nu på fradag börjar vi med stallet :D
Det ska bli tre boxar och en spiltbox.
På fredag ska golvet bort bilas för att sen läggas på nytt...
Hästmänniskan
Någon som vet vad som krävs för att få kalla en gård för jordbruksfastighet? Jag har hört att det räcker med 2 hektar mark och/eller 4...
Hästmänniskan
Hejsan. Jag börjar sista året på gymnasium i höst och efter det vill jag fortsätta plugga och då till något med häst att göra. Problemet...
Hästmänniskan
Vad ska jag bli när jag blir stor *suck*
Är 24 år nu och vill helst av allt jobba med djur. Är inne på djursjukvådare men det krävs så...
Hästmänniskan
Den här frågan har säkert varit uppe många ggr, men jag skulle gärna vilja ha några goda råd! Min vän köpte ett halvblodssto för en kort...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.