Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

S
Hästmänniskan Visste inte vart den här tråden hör hemma...så den hamnade på Gnägg så får jag hoppas att den flyttas rätt om den ligger fel. :bow...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 493
Senast: Immer
·
L
Hästmänniskan Jag ska troligast köpa en häst nu efter mitt uppehåll från hästar då min gamla häst var tvungen att tas bort. Men nu känner jag mig...
Svar
7
· Visningar
961
L
Hästmänniskan Vad är skillnaden mellan A1 och A2 på hästinfluensa? Vissa hästar är vaccinerad mot A2 och andra mot A1.
Svar
2
· Visningar
1 195
Senast: Liqo
·
Hästmänniskan \"köpt fel häst\" I vintras fick jag hem ett 1,5årigt sto som jag hittat förra sommaren, hon kom med hästbuss och vi hade gjort upp med...
2
Svar
21
· Visningar
2 993
Senast: Iglatjarn
·
L
Hästmänniskan Pållen skoddes i fredags- redan idag tappade han en sko, den bara trillade av när jag red. Ska ringa hovslagaren imorgon och be honom...
2
Svar
20
· Visningar
1 917
Senast: HillsBon2
·
J
Hästmänniskan Är detta rimligt?: Hyra, spån, saltsten och hö (max 8 kg /dag) Totalt; 1400 kr/mån All kraftfoder får var och en köpa. I detta pris...
Svar
12
· Visningar
1 122
Senast: PONNY_LOVER
·
B
Hästmänniskan hur ska man kunna bestämma sig för vad man vill utbilda sig till egentligen? :crazy: och kan man bli ngt inom hästeriet om man inte...
Svar
4
· Visningar
915
Senast: beagle
·
R
Hästmänniskan Vad är minimimåttet för boxar?? har försökt att leta på jurdbruksverkets hemsida men inte hittat och har också försökt att söka här men...
Svar
3
· Visningar
3 004
Senast: Jet
·
Hästmänniskan En liten undran bara, nån som är duktig på sånt... Vilken lagstiftning är tillämplig om man köper en vara av ett företag som inte har...
Svar
1
· Visningar
624
Senast: snofflan
·
Hästmänniskan Sitter och funderar på hur jag ska göra med mitt föl. Han är en shetlandsponny och hingst. Min fråga är nu om han går att registrera...
Svar
6
· Visningar
904
Senast: _moa_
·
J
Hästmänniskan Köra en ponny (D) och en stor häst i samma transport? En boggi-kärra är det med en volvo (kombi, minns inte mod, inte vår)som drar...
Svar
18
· Visningar
1 804
Senast: Amateur
·
F
Hästmänniskan Är det någon som har ett kotrakt för inackordering? Snälla om ni har det skulle ni kunna maila det till mig? tesslamar@hotmail.com Om...
Svar
2
· Visningar
922
Senast: FarresTess
·
Hästmänniskan Hej! Skriver ett nytt inlägg men utan firmans namn eftersom det då blir raderat (tyvärr eftersom ingen borde köpa något från skitfirman...
Svar
6
· Visningar
1 170
Senast: Bubbla
·
C
Hästmänniskan Om man köper sig en häst som är besiktigad av säljaren och sen upptäcker efter en månad att hästen inte är helt fräsch. Om man då gör...
Svar
14
· Visningar
1 628
Senast: Francess
·
Hästmänniskan Om man har ett gammalt stall och inte har takhöjden enligt måttbestämmelserna, måste man bygga om då? Vi har funderat på att flytta...
2
Svar
23
· Visningar
11 734
Senast: jennyjenny
·
K
Hästmänniskan Den hamnar säkert helt fel tråden, men jag hittar inget bra ställe att lägga den på. Nåväl, jag ska lämna ut min häst på foder och...
Svar
2
· Visningar
749
Senast: Hovdam
·
Hästmänniskan har man ju gjort lite då och då. Nu ska den få stå hos mig under hela vintern. Hennes övriga hästar står hemma hos henne 12 mil från...
Svar
3
· Visningar
814
Senast: Lobelia
·
L
Hästmänniskan Vi ska börja ta inackorderingar på kallhyra och har börjat knåpa på ett kontrakt så smått. Är det vanligt att det skrivs kontrakt? Har...
Svar
14
· Visningar
1 252
Senast: gejsa
·
Hästmänniskan nån som ska gå på ingelstad naturbruksgymnasium ? :)
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Eve
·
K
Hästmänniskan Kan någon ge bra tips på bästa sätt att anlägga en BILLIG ridbana? Vet många som lagt ut 100 000 kr för en ridbana och de pengarna är vi...
Svar
10
· Visningar
10 020
Senast: Mynta2
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka