"köpt fel häst"

Re: \"köpt fel häst\"

Mitt svarta sto är nu 9 år. Som föl (har bilder då hon är importerad) hade hon ingen fläck på insidan av låret. Nu som 9 åring har hon en 10 cm stor vit fläck där, det är inget skav eller så utan har kommit med åren.

Re: \"köpt fel häst\"

ja du, tecken kan komma och gå, en av mina arbetshästar (alltså inga ardennrar utan hästar jag arbetar med :D) var mig veterligen helt och hållet fux när hon var fem, nu har hon stått utomlands några år och jag har inte sett henne, men i somras kom hon hem igen och halva ena frambenet är kolsvart! hon har inte varit skadad. det har blivit så, hennes äldsta dotter börjar nu vid fem års ålder få svart prickar överallt! :o

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 039
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 343
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 634
Senast: Karamello30
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
11 928
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar