Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

J
Hästmänniskan Är detta rimligt?: Hyra, spån, saltsten och hö (max 8 kg /dag) Totalt; 1400 kr/mån All kraftfoder får var och en köpa. I detta pris...
Svar
12
· Visningar
1 121
Senast: PONNY_LOVER
·
B
Hästmänniskan hur ska man kunna bestämma sig för vad man vill utbilda sig till egentligen? :crazy: och kan man bli ngt inom hästeriet om man inte...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: beagle
·
R
Hästmänniskan Vad är minimimåttet för boxar?? har försökt att leta på jurdbruksverkets hemsida men inte hittat och har också försökt att söka här men...
Svar
3
· Visningar
3 003
Senast: Jet
·
Hästmänniskan En liten undran bara, nån som är duktig på sånt... Vilken lagstiftning är tillämplig om man köper en vara av ett företag som inte har...
Svar
1
· Visningar
623
Senast: snofflan
·
Hästmänniskan Sitter och funderar på hur jag ska göra med mitt föl. Han är en shetlandsponny och hingst. Min fråga är nu om han går att registrera...
Svar
6
· Visningar
903
Senast: _moa_
·
J
Hästmänniskan Köra en ponny (D) och en stor häst i samma transport? En boggi-kärra är det med en volvo (kombi, minns inte mod, inte vår)som drar...
Svar
18
· Visningar
1 803
Senast: Amateur
·
F
Hästmänniskan Är det någon som har ett kotrakt för inackordering? Snälla om ni har det skulle ni kunna maila det till mig? tesslamar@hotmail.com Om...
Svar
2
· Visningar
921
Senast: FarresTess
·
Hästmänniskan Hej! Skriver ett nytt inlägg men utan firmans namn eftersom det då blir raderat (tyvärr eftersom ingen borde köpa något från skitfirman...
Svar
6
· Visningar
1 169
Senast: Bubbla
·
C
Hästmänniskan Om man köper sig en häst som är besiktigad av säljaren och sen upptäcker efter en månad att hästen inte är helt fräsch. Om man då gör...
Svar
14
· Visningar
1 625
Senast: Francess
·
Hästmänniskan Om man har ett gammalt stall och inte har takhöjden enligt måttbestämmelserna, måste man bygga om då? Vi har funderat på att flytta...
2
Svar
23
· Visningar
11 698
Senast: jennyjenny
·
K
Hästmänniskan Den hamnar säkert helt fel tråden, men jag hittar inget bra ställe att lägga den på. Nåväl, jag ska lämna ut min häst på foder och...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Hovdam
·
Hästmänniskan har man ju gjort lite då och då. Nu ska den få stå hos mig under hela vintern. Hennes övriga hästar står hemma hos henne 12 mil från...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Lobelia
·
L
Hästmänniskan Vi ska börja ta inackorderingar på kallhyra och har börjat knåpa på ett kontrakt så smått. Är det vanligt att det skrivs kontrakt? Har...
Svar
14
· Visningar
1 251
Senast: gejsa
·
Hästmänniskan nån som ska gå på ingelstad naturbruksgymnasium ? :)
Svar
2
· Visningar
760
Senast: Eve
·
K
Hästmänniskan Kan någon ge bra tips på bästa sätt att anlägga en BILLIG ridbana? Vet många som lagt ut 100 000 kr för en ridbana och de pengarna är vi...
Svar
10
· Visningar
10 019
Senast: Mynta2
·
K
Hästmänniskan Ett hästköp? Man ska ju vet.besikta osv. Ska man anlita en vet från hemtrakterna, som sedan följer med vid första besöket, eller ska man...
Svar
6
· Visningar
997
Senast: Catinca
·
S
Hästmänniskan Finns det några utbildningar man kan gå på Strömsholm efter gymnasiet? Har kommit på att jag gick fel linje.. Så jag har ju redan...
Svar
1
· Visningar
682
Senast: Cockney
·
Hästmänniskan Om man har en nytecknad försäkring med 1 mån. karens,gäller den då vid akut skada,eller är det 1 mån. som gäller? :confused:
Svar
2
· Visningar
913
Senast: amkm
·
E
Hästmänniskan Vet inte om man får skriva ut försäkringsbolagens namn här på buke,men jag provar så får vi se om någon plockar bort det eller ej. Vad...
Svar
10
· Visningar
1 126
Senast: Elshacera
·
Hästmänniskan Har min häst i ett stort stall med dålig ventilation. Så länge det är plusgrader ute står ena dörren öppen även på natten, men när det...
Svar
3
· Visningar
3 429
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25