Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan Okej, låt oss säja att DU ska gå på en "öppet hus" dag i ett litet privatstall med 10 boxar: 6 innackorderingar. *späänande* :D...
Svar
7
· Visningar
956
Senast: Buffalo_brud
·
Hästmänniskan Vad klassas som dolda fel? Och hur hävdar man att det är ett dolt fel? En f.d. ägare har berättat en helt annan historia för mig när...
Svar
10
· Visningar
1 348
Senast: Ciazon
·
H
Hästmänniskan Någon som vet var man kan köpa sådana och i så fall hur dyra de är?
Svar
1
· Visningar
778
Senast: Hera
·
Hästmänniskan läser trådar här och där står det att det gäller. Jag ska sälja min häst och i kontraktet jag har med den gamla ägaren står det att hon...
Svar
10
· Visningar
1 294
Senast: Moppa123
·
Hästmänniskan Får man använda en skog med skogsvårdplan som hage och släppa på hästar under delar av året? Tittar runt bland gårdar (inte aktuellt nu...
Svar
5
· Visningar
1 354
Senast: psychogrrl
·
A
  • Låst
Hästmänniskan Tänkte berätta och varna all hästägare att vanvårdnad förekommer närmare än vad man tror, och oftare. Vi har hade ett jättefint...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
20 643
Senast: tussen
·
Hästmänniskan Hur många här har ansökt och hur många tänker göra det? Vet att blanketterna fortfarande ligger på djurskyddsmyndigheternas skrivbord...
2
Svar
24
· Visningar
5 304
Senast: crazy
·
C
Hästmänniskan undefined Hej! Kan någon hjälpa mig med att hitta till Shetlandsponnyföreningens hemsida, rättare sagt att komma in på den eller...
Svar
5
· Visningar
1 066
Senast: vippan
·
Hästmänniskan Idag är det ca 1-2 minusgrader här och nu är marken i hagarna frusna. Innan dess var det rejält lerigt och nu när det är fruset är det...
Svar
2
· Visningar
1 057
Senast: Maris_
·
Gnägg Red Chili 2000 Hannoveraner e.Regazzoni ue.Bogenschüetze
Svar
0
· Visningar
272
Senast: Red_Chili
·
S
Hästmänniskan Är det någon som har erfarenhet av att åka ner till Tyskland, Frankrike eller Nederländerna och titta på hästar? Letar efter häst och...
Svar
2
· Visningar
791
Senast: Cinemon
·
Z
Hästmänniskan Skall försäkra valack född -03 sv. halvblod. Vad har ni för erfarenheter av de olika bolagen? Agria, If, Folksam... Finns det fler?
Svar
2
· Visningar
554
Senast: GiG
·
T
Hästmänniskan Har hört talas om eluppvärmda vattenkärl för att få isfritt vatten på vintern! Någon som känner till detta eller har andra tips på hur...
Svar
19
· Visningar
4 513
Senast: Lahtel
·
S
Hästmänniskan Om besiktningen går bra så kommer min nya häst hem till mig på onsdag! Nu är hon försäkrad i ett bolag där den rörliga självrisken är på...
2
Svar
24
· Visningar
2 557
Senast: Frasseoo
·
Hästmänniskan Hejsan! Vet inte rikitgt var jag ska lägga denna tråd, men jag försöker här. Vi ska bygga stall i sommar och då tänkte vi bygga en...
Svar
2
· Visningar
1 164
Senast: vippan
·
Hästmänniskan Någon som vet om det är brukligt att pruta på hästar vid köp eller om angivet pris är det som man förväntar sig att få ut? Vill ju...
Svar
8
· Visningar
992
Senast: Ramona
·
Hästmänniskan Vi går i bilköpartankar här hemma och har precis köpt ett nytt hästsläp. Star Trailer Safir -04 1500kg. Denna drar vi med en Audi A4...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 999
Senast: puppan2
·
Hästmänniskan Hejsan! vi kommer troligen att flytta till en liten gård med plats för tre hästar. Kommer att ha en innakordering (en god vän) vad...
Svar
5
· Visningar
794
Senast: Mitrolle
·
G
Hästmänniskan Jag har fått erbjudande om arbete i Århus (Danmark). Jag har dock ett problem: jag kan inte vara utan min häst. Jag undrar om det är...
Svar
1
· Visningar
658
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama