Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

M
Hästmänniskan Min syster och hennes sambo har en jordbruksfastighet och även en firma som drivs tillsammans med jordbruksfastigheten. Hästarna står...
Svar
7
· Visningar
855
Senast: md5krist
·
Gnägg Fölisar födda i Maj 04
Svar
0
· Visningar
217
Senast: Veronika
·
D
Hästmänniskan Hej. ja undrar vad det kostar att ha häst per månad. Vilka utgifter har ni?.. Och vad blir er totala månads kostnad?. :bow:
2
Svar
25
· Visningar
2 140
Senast: nexxa
·
E
Hästmänniskan Vad brukar man vanligtvis ta betalt för att låna ut sin häst på foder? Vad jag har förstått så brukar den som hyr stå för alla...
Svar
3
· Visningar
2 415
Hästmänniskan Ja, finns det någon sådan? Alltså går det att sälja/låna ut en större häst (valack) som sällskap? Någon som försökt, erfarenheter? Och...
Svar
10
· Visningar
1 792
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Jag är väldigt sugen på att åka till England, Irland, Frankrike eller Spanien i sommar som au pair (ev häst-au pair) men jag vill ju...
Svar
7
· Visningar
2 001
Senast: Malinski
·
M
Hästmänniskan Hej! :bump: Finns det några här som läser på högskola och har egen häst? Hur funkar det? Vad går era häst-utgifter på i genomsnitt...
Svar
8
· Visningar
1 296
Senast: Malinski
·
Svar
0
· Visningar
246
·
Svar
0
· Visningar
208
·
Hästmänniskan Finns det några rekommendationer för hur högt upp uppbindningsringarna i stallgången bör sitta?
Svar
3
· Visningar
827
Senast: Pocahontas
·
C
Hästmänniskan vad betalar ni per år ca för er unga häst(under 10) för veterinär + försäkring..... vad betalar ni för äldre hästar??? ska köpa min...
Svar
3
· Visningar
760
Senast: Mynta2
·
Hästmänniskan Vår ridklubb äger anläggningen där vi bedriver vår verksamhet. Vi har tyvärr inte råd att ha någon anställd utan det är mycket slit för...
2
Svar
30
· Visningar
2 109
I
Hästmänniskan Hej! Undrade en bara en sak, vad en ridlärare tjänar i månaden? Som jobbar 7-16? Tack för svar!! :bump:
Svar
6
· Visningar
1 228
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan Hur mycket får man räkna med att lägga ut för en operation av lösa benbitar, osteochondros, på båda haserna? Försäkringen gäller inte...
Svar
13
· Visningar
5 434
Senast: Salandge
·
Hästmänniskan Jag vet flera hästar som är sålda och som fortfarande har sina gamla ägare kvar i registret...Struntar folk i att betala för ägarbyte...
2
Svar
25
· Visningar
2 898
K
Hästmänniskan Hej jag har en halfinger på foder som jag ska köpa och hon har inget hästpass så vi(jag&ägaren) pratat om det hela och dom ska stå...
Svar
1
· Visningar
685
Senast: meodeo
·
Hästmänniskan Finns det någon juridikkunnig som kan hjälpa mig med en sak? Det finns ju (tydligen) en lag som säger att om man köper något per...
Svar
3
· Visningar
976
Senast: chrysler
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama