Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har min häst i ett stort stall med totalt 57 hästar varav ca 20 ridskolehästar och resten privata. Säkerheten är inte den bästa...
Svar
7
· Visningar
1 381
Senast: Lena_B
·
A
Hästmänniskan en liten fundering bara.. Stallägaren där jag har min pålle hade en d-ponny (f.d ridskolehäst) som hon sålde för några månader sedan...
Svar
15
· Visningar
1 355
Senast: Cowgirls
·
H
Hästmänniskan Någon som går eller har gått den? Jag går nu sista året på gymnasium, och funderar väldigt mkt på vad jag vill göra efteråt. Jag...
Svar
4
· Visningar
1 259
Senast: Rea
·
M
Hästmänniskan Eftersom jag har en importerad häst utan papper måste jag skaffa ett åldersintyg till hans blivande hästpass. Veterinären sa att jag...
Svar
4
· Visningar
1 740
Senast: Jen80
·
Gnägg Min underbara häst.....
Svar
0
· Visningar
211
Senast: urkella
·
Hästmänniskan Är i princip hästägare nu, papprena ska skrivas i helgen. :bump: Så nu är det högtid att tänka på vilket försäkringsbolag man ska...
2
Svar
24
· Visningar
1 581
Senast: missan
·
K
Hästmänniskan nu har jag skrivit en del regler: regler som SKALL följas enligt stallägaren: *håll rent å snyggt i stallet och utanför. *kratta å...
Svar
8
· Visningar
944
Senast: Affa
·
S
Hästmänniskan Stallet där jag står nu är så fuktigt att det droppar från innertaket. Det måste väl vara bättre att dörrarna står öppna över natten...
Svar
10
· Visningar
5 449
Gnägg Lite dressyr, jag = gravid
Svar
0
· Visningar
225
Senast: IvoryTower
·
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden hamnar rätt, annars får väl nån flytta den. Har ni nån erfarenhet av att ta med hästen utomlands till...
2
Svar
29
· Visningar
2 245
Senast: Lemieux
·
Hästmänniskan Frågan är ju ganska logiskt, men det jag undrar är om det finns nått avtal eller liknande man ska följa om man hyr ut boxar? Eller är...
Svar
12
· Visningar
1 665
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan I min jakt efter en annan transport dök jag på ett intressant objekt, säljaren berättade att jag behövde nog typa om den för att vi...
Svar
9
· Visningar
1 826
Senast: Hjartagna
·
M
Hästmänniskan Rent hypotetiskt - kan man rida i centrum? Jag menar, vad säger lagen? Är det överhuvudtaget tillåtet att rida längs trottoaren på...
Svar
13
· Visningar
2 635
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Måste man köpa en häst med moms om man har enskild firma?
2
Svar
35
· Visningar
3 256
Senast: hannibal
·
M
Hästmänniskan Någon som kan förklara hur den beräknas??
Svar
4
· Visningar
754
Hästmänniskan Blev inspirerad av väg- och bajstråden och tänkte lägga fram en annan fråga som jag har ang. en väg och vem som får använda den. Där...
Svar
8
· Visningar
1 208
Senast: Rolle
·
K
Hästmänniskan äger ett stall med 3 boxar å en liten till min minishettis. jag ska börja med att säga att jag har ej min ena ponny som står i stallet...
Svar
9
· Visningar
1 008
Senast: Totola
·
Z
Hästmänniskan Det vore roligt att veta vad ni skulle tänka er att betala i stallhyra för följande stall, alla 3 stallen ligger utanför en mindre stad...
2
Svar
22
· Visningar
1 557
Senast: Ina
·
F
Hästmänniskan Pappa lovade mig en ny hästransport idag:D När Missy är helt igång efter skaddan och jag börjat träna o tävla sa han:) Så underbart...
Svar
16
· Visningar
1 241
Senast: LinnK
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Ratsit
  • Kålpudding med potatis I

Hund, Katt, Andra Djur