Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Hur många av er har inte råkat ut för otrevliga möten när ni är ute och rider. Tex. red jag och två små flickor (8 och 11år) förbi en...
Svar
10
· Visningar
1 593
Senast: corvette
·
E
Hästmänniskan vad är för och nackdelar med dem och vilket är billigast? hoppas nån vet å kan svara ;)
Svar
13
· Visningar
2 848
Senast: Vala
·
Z
Hästmänniskan Hejsan Ni som har valt att utbilda er inom hästar/ridning, kan inte ni berätta vad ni har utbildat er till? varför ni tog just den...
Svar
15
· Visningar
1 566
Senast: AnneOnym
·
P
Hästmänniskan Har idag kollat upp vilka krav som ställs på elektriska apparater som används i stallbyggnader. Dessa kräver en skyddsklass av minst...
Svar
6
· Visningar
4 243
Senast: Plus
·
L
Hästmänniskan Någon som har någon aning om vad det kostar att transportera häst till Malta? Finns det flera bolag som gör det och skiljer sig priserna...
Svar
10
· Visningar
1 339
Senast: linuld
·
P
Hästmänniskan Vet inte om den här tråden hamnar rätt, ber om ursäkt om den inte gjorde det! Tänkte höra vad ni har betalat för era...
Svar
3
· Visningar
772
Senast: Hera
·
Svar
0
· Visningar
289
Senast: _Peplis_
·
H
Hästmänniskan Hej. Här kommer lite frågor som jag funderar på, hoppas att någon kan svara på dem :) Finns det någon "snabbkurs" i foderlära, där...
Svar
5
· Visningar
907
Senast: chrysler
·
F
Hästmänniskan Undrar det nu som Agria har att man har en sån 125 dagar period vilken dag ska man börja räkna det ifrån?
Svar
6
· Visningar
735
Senast: Notorius
·
Hästmänniskan Jag vet redigt vilket forum detta ska, men ja chansar.. Det är så att någon från vår klubb sa förra året att ungdomssektionen var...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: roslagen
·
Hästmänniskan Såvitt jag har förstått så har de som sitter med i en styrelse tystnadsplikt och vad beträffar vissa protokoll så ska endast de som...
Svar
17
· Visningar
1 866
Senast: Vita_N_6520
·
Hästmänniskan Det funderar jag över ibland... De som är A, B, C-tränare (elller är meriterade på andra sätt, men iaf är "ett namn") tar de emot...
2
Svar
34
· Visningar
2 359
Senast: kopparberg
·
Hästmänniskan Vad kan man kräva för lön, eller ja vad är rimligt att tjäna som 17-åring, jobba i ett stall 7-16. Morgonfodra, släppa ut, lunchfodra...
2
Svar
31
· Visningar
2 684
·
M
Hästmänniskan Vad räknas en väg som ägs/sköts(?) av en vägförening, är den allmän, privat eller enskild? Vad gäller hästbajs rent lagligt (vad man...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
10 525
Senast: LIA
·
Hästmänniskan jag har min ena arab kille utsatt på foder nu.Snart kommer han hem igen och ska direkt till nästa fodervärd för ev senare...
Svar
16
· Visningar
1 502
·
C
Hästmänniskan jag funderar på att ordna lösdrift till mina två hästar. Det jag undrar är hur stort "stallet" bör vara. Jag har en tinker som är i...
Svar
1
· Visningar
1 189
Senast: Sweet
·
J
Hästmänniskan Hejsan! Har äntligen hittat en fodervärd till min lilla prinsessa, mitt svenska halvblods sto... Tänkte en sak, de kontrakt man köper...
Svar
6
· Visningar
931
Senast: Juno
·
R
Hästmänniskan Jag har alltid drömt om att ha ett ponnystall/ponnyridskola, med småponnyer för småbarn (ca 3-9 år). Där skulle alltså erbjudas...
Svar
5
· Visningar
876
·
C
Hästmänniskan Jag har sökt på många sidor:confused: men hittar inte någonstans vad en spatt röntgning kostar, nån som vet på ett ungefär? (Skrev i...
Svar
3
· Visningar
646
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama