Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Svar
0
· Visningar
204
Senast: tina_sj
·
Svar
0
· Visningar
187
·
Svar
0
· Visningar
177
·
Svar
0
· Visningar
204
·
Gnägg Här rider vi på ovalbanan. Jag o Komma är till höger länst fram
Svar
0
· Visningar
149
Senast: Hogstorp
·
Hästmänniskan Får man som privatperson anordna ridläger? Vilka tillstånd behöver man som privatperson/företagare? Vilken sorts försäkringar? Om det...
Svar
3
· Visningar
1 346
Senast: Affa
·
H
Hästmänniskan Vad är det för fel på många köpare, för många är ju inte riktigt kloka. Hur kan det vara att så många köpare saknar valigt folk vett och...
2
Svar
37
· Visningar
3 419
Senast: Ewa Maria
·
K
Hästmänniskan Någon som VET vad som gäller? Jag har för mig att skoter får enbart köras på/längs utmärkta skoter-leder samt på egen mark. Även på...
Svar
17
· Visningar
1 832
Senast: Kockan
·
Hästmänniskan Ifall en häst kommer lös och gör skador på en bil, är det då bilens ägare eller hästens ägare som får betala skadorna? Har hört om en...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
11 197
Senast: LIA
·
P
Hästmänniskan Någon som jobbar som husdjursagronom eller studerar till detta yrke? Skulle ni isåfall kunna skriva mer om detta isåfall? Har kollat...
Svar
5
· Visningar
1 726
Senast: Bubbla
·
C
Hästmänniskan Vi ska göra en liten hage som har omkretsen 500 m. Det är lite kuperat med gräs och lite träd. Det ligger flera hus brevid hagen så jag...
Svar
13
· Visningar
4 460
Senast: javill
·
Hästmänniskan Knapplån. En sak att tänka på är att det i nya ste ridsport står om nya regler kring nedviktning av släp vilket EU omöjliggör ganska...
2
Svar
21
· Visningar
6 240
Senast: LillaMy84
·
C
Hästmänniskan Vad krävs av en gård/stall praktikvärd, för att bli hyn-godkända? Skulle vara bra å veta det...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: Cronis
·
T
Hästmänniskan Har ingen aning om det är rätt forum men chansar. Har någon här nån erfarenhet av att bilda en egen klubb/förening som tillhör nån...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Anna_
·
C
Hästmänniskan Hästen jag är intresserad av är INTE försäkrad. Och de vill att jag har henne på foder 1 månad innan jag bestämmer mig...har då tänkt...
Svar
15
· Visningar
1 008
Senast: prince77
·
Hästmänniskan Jag hyr ett stall som har en väg gåendes rakt igenom stallplan. Stallägaren äger vägen och de som bor längs denna väg har servitut på...
Svar
14
· Visningar
2 171
Senast: Snurrfian
·
S
Hästmänniskan Nu vet jag inte om det här är rätt forum att posta i men jag testar i alla fall. I dag skoddes min 20åriga travare av en ny hovslagare...
Svar
9
· Visningar
1 158
Senast: silverdraken
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama