Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

L
Hästmänniskan Vad betyder torrbent? Nån som kan förklara det på ett bra sätt? Har en aning om vad det är, men vet inte säkert...
Svar
1
· Visningar
1 602
Senast: bapro
·
Hästmänniskan Varför?! Jo Ridklubb xx har ringorm på ett par hästar i sitt ridskolestall. Tävlingsveterinär samt distriktet har ändå godkänt att...
Svar
6
· Visningar
1 390
Senast: bapro
·
F
Hästmänniskan Om man står inhyrd i ett stall och det plösligt börjar försvinna saker. Som i förra veckan köpte jag nytt glanspray fär 129kr ställde...
Svar
8
· Visningar
1 293
Senast: Bubbla
·
Hästmänniskan Väldigt svårt att veta var denna tråden ska ligga men jag testar här. Hur lång tid efter att ni fått körkort har ni börjat köra...
2
Svar
39
· Visningar
2 947
Senast: TomasN
·
H
Hästmänniskan Vat någon vart man kan hitta ridsockar där man kan lägga eget tryck på dem??
Svar
8
· Visningar
1 270
Hästmänniskan Någon som gjort det? Blev det bra för hästen/ponnyn eller är det något ni ångrat? Isåfall varför?
2 3
Svar
42
· Visningar
4 995
Senast: Pålly
·
Hästmänniskan Läste en artikel i DN precis och håller med helt och hållet! Flyttar man till ett hus 60 meter från ett stall så får man baske mig tåla...
2
Svar
23
· Visningar
2 375
Senast: kopparberg
·
A
Hästmänniskan Skulle vilja göra en paddock på ca 40 *20 här hemma. Undrar om det är någon som vet vad det skulle kunna kosta ungefär. Kan nog fixa...
Svar
3
· Visningar
3 727
D
Hästmänniskan Jag undrar vad man behöver för utbildning och meriter för att ex jobba på ett stort Djursjukhus(Strömsholm el Helsingborg m fl..) Dom...
Svar
6
· Visningar
1 648
Senast: villi
·
N
Hästmänniskan jag undrar hur det är i era klubbar, om en sektion jobbar ihop en massa perngar, får sektionen penngarna då eller går de till klubben...
Svar
1
· Visningar
742
Senast: Butros
·
Gnägg Le Marquisen hälsar på sin kompis Brisse =)
Svar
0
· Visningar
199
Hästmänniskan Kan man på något vis ordna vatten i hagen om man inte har tillgång till el? Jag har inte möjlighet att använda eluppvärmda koppar eller...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 995
·
T
Hästmänniskan Hej! Undrar om det är någon som gått massage/stretchkurs, för hästar alltså :smirk: Jag menar då inte hela utbildningen utan mer för...
Svar
3
· Visningar
887
·
S
Hästmänniskan Hej! Söker med ljus och lykta någonstans att utbilda mig till hästmassör! :banana: Intresserad av både utbildningar utomlands samt i...
Svar
3
· Visningar
780
·
Svar
0
· Visningar
183
Senast: Evergreen
·
Svar
0
· Visningar
217
·
Svar
0
· Visningar
161
·
Svar
0
· Visningar
223
·
Hästmänniskan Kostar det att anmäla permanent startförbud för travare? Fick hem lapp idag men stog inget om pris, frågar för säkerhetsskull. Vissa...
Svar
2
· Visningar
920
Senast: B&B
·
Hästmänniskan Ja jag vet att denna tråd dyker upp ständigt... har dock inte lyckats hitta infon i någon av trådarna just i mitt fall. Har ett...
Svar
5
· Visningar
1 037
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama