Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
något jag funderat över är, varför har folk ofta så USLA foton i sina annonser? ska man ändå betla/anstänga sig att ha foto med så kan...
Hästmänniskan
I nästan alla stall jag varit i så har en "eldningstunna" varit ett obligatoriskt inslag i miljön. Där i stoppas allt från fodersäckar...
Hästmänniskan
Jag ska bygga stall och funderar över hur stor en spolspilta bör vara? Är ett "spolrum" bättre? Tyckte det fungerade bra när jag höll på...
Hästmänniskan
Nån som VET vad som händer i följande fall:
Förare med E-kort.
Bil som drar 1500 kg på E-kort. (dvs 1500 kg maximal släpvagsnvikt)
Släp...
Hästmänniskan
Vad kostar det att transportera häst? Kommer ev. att behöva göra det med ena hästen.Vill inte säga mellan vad.Men det kommer röra sig om...
Bukefalosnyheter Jag har gjort två små ändringar i menyerna. Tror inte de skall påverka så många särskilt mycket.
Om ni ens märker vad som skett? :)...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.