På landet får man tåla att det finns djur.

Sv: På landet får man tåla att det finns djur.

Usch såna borde inte förtjäna att bo på landet ens...Hon skulle ju bo på en rymd station eller på ett sjukhus var allt är kliniskt, varför arrenderar hon ens ut mark då?Fattar hon inte att man måste sköta den oxå eller... :crazy:

Förstår ni hur jag har det! ca 400m bakom stallet så ligger det ett hus vars ägare hatar våra hästar. Han ringer till kommunen och klagar när bonden gödslar åkrarna som ligger 1km bort på andra sidan skogen. Han håller nu på att sälja sitt hus men bråkar ändå om hästarna. Hoppas han återföds till en stallfluga som jag kan få fast i ett flugpappet där han får sitta och pinas av hästdoften...... :devil:
Hans motivering till att inte vilja ha hästar på vägen är att de skiter på vägen och skiten fastnar i hans bildäck som han sedan kör in i sitt garage :rofl: Miljö och hälsa kommer i morgon med anledning till $16 ska bli kul och höra vad de anser om hästkiten i grannens garage :angel:

Gnällspikar finns överallt. Jag har själv inte råkat ut ngt direkt gnällande för mina hästar eller djur. Tack och lov!

Men det jäkliga är att de kan vara så vrånga att de ändå ska tjafsa om det som är 2 cm på andra sidan deras tomtgräns! :smirk:

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
14
· Visningar
1 595
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
5 486
Senast: Mabuse
·
Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
10 189
Senast: Linda_A
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 377

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka