Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

B
Hästmänniskan En häst blir utdömd av en veterinär, som anser att hästen bör avlivas, så ägaren pratar med försäkringsbolaget (Agria) över telefon &...
2
Svar
24
· Visningar
9 023
B
Hästmänniskan ja, jag undrar om 9 kvadratmeter är för litet till en ädel häst på 170?
Svar
8
· Visningar
1 118
Senast: Mynta2
·
N
Hästmänniskan Hej! Vi tänker köpa en ny häst och den ska veterinärbesiktigas. Men eftersom den är lite äldre vet man inte vad som kan hända på...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: syrran
·
J
Hästmänniskan Hej, Jag ska sälja dotterns ponny. Annonsen är utlagt och däri berättar jag att ponnyn har haft kotledsinflammation men är...
Svar
3
· Visningar
1 422
Senast: syrran
·
B
Hästmänniskan Om man ska flytta, måste/bör man då skicka in hela hästens pass för att ändra min adress i det? Adressen står ju tryckt däri sedan jag...
2
Svar
20
· Visningar
1 822
Senast: Görel
·
S
Hästmänniskan Ridskolan håller på att förändras, det är helt sjukt. Att ekonomin är dålig på ridskolan är ingen hemlighet, och de största utgifterna...
Svar
8
· Visningar
1 100
Senast: pascalle
·
Hästmänniskan Ska ju förhoppningsvis flytta till Danmark till hösten och tar givetvis med mig hästen isf! Funderar på vad det är för papper och...
Svar
8
· Visningar
783
R
Hästmänniskan när man sålt en häst och köparen vill lämna tillbaka hästen?? Ex: Jag säljer en häst, jag talar klart och tydligt om för köparen...
2
Svar
23
· Visningar
2 611
Senast: kopparberg
·
G
Hästmänniskan Funderar lite över prisklasser på hästar och så. Från en viss ålder, kanske när man börjar se kapacitet m.m. så stiger ju oftast...
Svar
3
· Visningar
864
Senast: anja
·
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Hera
·
Svar
0
· Visningar
209
·
Svar
0
· Visningar
203
·
Svar
0
· Visningar
164
·
S
Hästmänniskan I sep 2004 lånade jag ut min ponny på foder, jag + fodervärden kom då överens om att de skulle göra vet bes så fort som möjligt. De hade...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 957
Senast: karrob
·
Hästmänniskan jo, nu var det så att min sambo och jag ska bygga in tre boxar i vår gaml ladugård. vi ska väl troligen bara ha shettisar där till en...
Svar
15
· Visningar
2 354
Senast: mizz
·
Hästmänniskan Nu vet jag att det skiljer väldigt mycket från land till land, men när man läser repotage från andra länder i Europa och USA så verkar...
Svar
19
· Visningar
1 494
Senast: alazzi
·
S
Hästmänniskan Skulle vilja ha lite info och tips om starta eget, vad som krävs, vém man ska kontakta osv!
Svar
7
· Visningar
806
Senast: sante
·
Svar
0
· Visningar
160
Senast: Fredag
·
Hästmänniskan Någon som gjort det och har ungefärliga priser? handlar det om fem- eller sexsiffriga belopp? vad är det mest skonsamma sättet att...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: roslagen
·
Hästmänniskan Jag träffade en veterinär igår, som jag har sökt praktik hos inför Djursjukvårdarutbildningen. Då jag idagsläget har ett fast jobb...
Svar
4
· Visningar
2 963
Senast: pimy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama