Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Om man ska flytta, måste/bör man då skicka in hela hästens pass för att ändra min adress i det? Adressen står ju tryckt däri sedan jag...
Hästmänniskan
Ridskolan håller på att förändras, det är helt sjukt.
Att ekonomin är dålig på ridskolan är ingen hemlighet, och de största utgifterna...
Hästmänniskan
I sep 2004 lånade jag ut min ponny på foder, jag + fodervärden kom då överens om att de skulle göra vet bes så fort som möjligt. De hade...
Hästmänniskan
Nu vet jag att det skiljer väldigt mycket från land till land, men när man läser repotage från andra länder i Europa och USA så verkar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.