Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Någon som har erfarenhet om hur pass det är möjligt att ha hästgård om ens sambo är allergisk? Skulle det möjligtvis fungera om stallet...
Hästmänniskan
Jag tänker ta min häst till klinik för att utreda en massa konstiga hältsymptom som jag upptäckt. (Misstänker rygg/höft/bakben...) Jag...
Hästmänniskan
Jag har lite funderingar på att göra en lösdrift för mina hästar och har skickat ett mejl till miljö- och hälsovårds inspektören här i...
Hästmänniskan
är på ett stuteri och ska ha avelspraktik, men det enda vi gör (jag och en kompis som är där) är att mocka hela dagarna. Det e typ det...
Hästmänniskan
Jag har sålt ett avelssto. Hon hade ett bokfört värde om 35' och såldes för 24'. Jag har således bokfört på följande sätt (enligt Björn...
Hästmänniskan
Räcker det att använda ett köpekontrakt vid en försäljning? Måste jag lägga till något? Hur mycket kan jag egentligen skriva om hästens...
Bukefalosnyheter Jag tyckte väl att det var något annorlunda under Nytt häromdagen?
Trodde bara jag hittat nåt jag inte noterat förut.
Har det funnits...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.