Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
.....med att avsluta stallbygget som påbörjades med rivning av gammla stallet för två år sedan!
Det är ju såpass klart att pållarna var...
Hästmänniskan
Jag har planerat (ingen bra planering, men) att flytta och letade lite stall. Jag ringde ett nummer jag hade fått av en annons som satt...
Hästmänniskan
Har precis sålt min ponny och nya ägaren ska ta över försäkringen. Ska hon bara ringa till förs.bolaget och uppge förs.nummret eller hur...
Hästmänniskan
Vad brukar det kosta att arrendera mark? Jag vet att det är olika men i snitt? Hur/var söker man tillstånd till att bygga lösfriftstall...
Hästmänniskan
Ni som hyr stall hur mycket får ni betala i månaden?, och vad ingår i priset?
Jag får betala 800 i månaden och i det ingår:Box,hage,hö...
Hästmänniskan
Såg i lokaltidningen idag att två tonårstjejer själva anordnat en Clear round på en privat anläggning. Det var de som var uppstallade på...
Hästmänniskan
Hur funkar det att sälja en häst utan pass nu, måste säljaren ordna passet innan själva försäljningen eller kan köparen själv ordna det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.