Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

D
Hästmänniskan Jag vet inte om tråden är rätt men men... Verkar inte detta skumt: En häst ska säljas och en man från utlandet (kanada) är...
Svar
3
· Visningar
887
Senast: Dundret
·
B
Hästmänniskan .....med att avsluta stallbygget som påbörjades med rivning av gammla stallet för två år sedan! Det är ju såpass klart att pållarna var...
Svar
6
· Visningar
1 097
Senast: Bubben
·
K
Hästmänniskan vad för stallregler har ni i erat stall? vad för grejer har ni nere/ inne i själva stallet? hur delar ni upp sysslorna i erat stall?
Svar
9
· Visningar
1 871
Senast: pimy
·
J
Hästmänniskan Jag har planerat (ingen bra planering, men) att flytta och letade lite stall. Jag ringde ett nummer jag hade fått av en annons som satt...
Svar
5
· Visningar
926
Senast: jahaja77
·
C
Hästmänniskan Vet inte om detta är rätt ställe för tråden men den stackars moderatorn kanske får flytta den i annat fall :o . Jag ska låta döma ut...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 306
Senast: chrysler
·
Hästmänniskan OM detta är ett olagligt inlägg så får moderatorn ta bort det. Jag funderar på att utbilda mig till hästmassör. Har hittat två...
Svar
2
· Visningar
711
Senast: Mysaan
·
U
Hästmänniskan Har precis sålt min ponny och nya ägaren ska ta över försäkringen. Ska hon bara ringa till förs.bolaget och uppge förs.nummret eller hur...
Svar
6
· Visningar
777
Senast: tio-i-tre
·
Y
Hästmänniskan Jag har ett tyskt halvblod.. vill gärna försöka hitta sutteriet hon är uppfödd på. Westfalen Men jag hittar inget om det och jag är...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: fuxdamen
·
N
Hästmänniskan söka efter en tyskridponnys ev tävlingar Vi har köpt en tyskridponny.Dom vi köpt den av visste inte alls vad den gjort hos förra...
Svar
1
· Visningar
913
Senast: fuxdamen
·
Svar
0
· Visningar
230
Senast: amalia
·
S
Hästmänniskan Funderar på att skaffa en foderhäst med en tjej och dela på den/kostnaderna. Nu undrar jag, vad kostar eran häst: enbart...
2
Svar
37
· Visningar
18 090
Senast: nexxa
·
L
Hästmänniskan Hej. Vet inte om de e rätt ställe ja skriver på men gör ett försök iafl. :banana: Har en ponny hemma som har en brännmärkning mitt på...
Svar
10
· Visningar
1 164
Senast: Elisabethh
·
Hästmänniskan Hur räknas sträckan, är det enkel väg eller tur och retur, minst en mil eller per km om det står milersättning? På två olika fakturor...
Svar
8
· Visningar
2 387
Senast: Hussen
·
T
Hästmänniskan Vad brukar det kosta att arrendera mark? Jag vet att det är olika men i snitt? Hur/var söker man tillstånd till att bygga lösfriftstall...
2
Svar
21
· Visningar
1 765
Senast: Tiggertjejen
·
M
Hästmänniskan Ni som hyr stall hur mycket får ni betala i månaden?, och vad ingår i priset? Jag får betala 800 i månaden och i det ingår:Box,hage,hö...
2
Svar
39
· Visningar
2 279
Senast: cano
·
Gnägg Ökad trav på framridningen.. aja, hästen syns iaf! =)
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Tinen
·
Hästmänniskan Jag blir knasig :crazy: :cry: . På drygt ett år nu så har två av våra hästar skadat sig alvarligt på staketen till deras hagar. :( Så...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 242
Senast: roslagen
·
Hästmänniskan Vilket försäkringsbolag ska man välja och varför? Jag har Länsförsäkringar som hemförsäkring just nu, men funderar på att byta till...
2
Svar
35
· Visningar
4 636
Senast: Mitra
·
S
Hästmänniskan Såg i lokaltidningen idag att två tonårstjejer själva anordnat en Clear round på en privat anläggning. Det var de som var uppstallade på...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 070
Senast: Welsh
·
U
Hästmänniskan Hur funkar det att sälja en häst utan pass nu, måste säljaren ordna passet innan själva försäljningen eller kan köparen själv ordna det...
Svar
9
· Visningar
1 105
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama