Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Jag skulle behöva hjälp med en del frågor... En tjej i stallet skulle låna hem en shettis till sn dotter över sommaren. Den kom i slutet...
Hästmänniskan
Nej nu, tänkte jag i mitt stilla sinne när jag fick se hästarna. Jag var med en polare till ett arabstuteri, det var vad jag hade hört...
Hästmänniskan
Japp, då var då alla papper färdiga, alla tuillstånd klara...nu ska bara länsstyrelsen godkänna det också, men enligt dom så är det bara...
Hästmänniskan
Vad blir det för prisskillnad??? Säg att jag ska bygga för 4 hästar. Bygger jag sovhall för lösdrift så måste jag ändå bygga någon box...
Hästmänniskan
Vet inte om tråden ligger rätt. Flytta den gärna annars. Är det någon som vet hur man ser vad man har för färg på sin häst papper? jag...
Hundträning Fast nar man drar ju ut pa tiden innan godiset blir levererat. Jag kallar det for spot. Mina hundar far sta, sitta, ligga pa sin spot sa...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.