Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Så vad svarar man en oförstående svärmor med andra värderingar när hon frågar
Hur ska du har tid med häst man måste ju hinna städa och...
Hästmänniskan
Jag skulle vilja att jag och min hästs medryttare kunde logga digitalt vad vi gjort när vi ridit, så att båda kan se det i sin telefon...
Hästmänniskan
Ja, nu är det dags att höra om det finns någon här som har erfarenhet av att hyra/äga stall och vad man egentligen ska tänka på. Detta...
Ekonomi & Juridik
Läser på ett annat forum där en person som är minst sagt udda (enligt egen utsago) skaffat sig en häst.
Hen säger sig vara anmäld till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.