Åh! Jag vill bo hos dig!!
Åh tack! Har en box kvar att bygga upp som ännu är obebodd hihi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh! Jag vill bo hos dig!!
Vi valde att bara bygga fyra boxar för att säkerställa att vi aldrig skaffar fler hästar än så. Behöver jag säga att det är fullt? :-) Annars hade du självklart varit välkommen!Fast jag vill bo hos dig också! Vem vill ha en Mustang...
Var får man tag i plastskivorna?Vi har ljusgrå väggar och lite mörkare grå plastskivor upp till 120 i boxarna. Själva boxarna är av gröna plastplank. Det är jättelätt att hålla rent tack vare plasten, och känns ljust och fint. Taket är vitt.
Här en bild på vägg + plastskiva från när vi byggde - som synes är det väggarna riktigt ljust grå:
Så här ser stallet ut från gången:
Jag tror de flesta som säljer plastplank också säljer skivorna, men de är rätt dåliga på att annonsera om det. Våra är från Cityboxen.Var får man tag i plastskivorna?
Vi valde att bara bygga fyra boxar för att säkerställa att vi aldrig skaffar fler hästar än så. Behöver jag säga att det är fullt? :-) Annars hade du självklart varit välkommen!
Har du bild på det?Här är det vita väggar upptill och svarta nertill i boxarna. Övriga stallet är helvitt för att få känslan av att det är större än vad det är. Mindre stall, det är bara fyra boxar.
Nja nån kanske, men jag vet inte hur man lägger ut bilderHar du bild på det?
Ja det verkar lite krångligt att lägga upp bilder här. Men tack ändåNja nån kanske, men jag vet inte hur man lägger ut bilder
Nja nån kanske, men jag vet inte hur man lägger ut bilder
Ja det verkar lite krångligt att lägga upp bilder här. Men tack ändå
Vad är Photobucket?För att kunna lägga upp bilder här behöver de vara uppladdade på en annan sida, jag laddar upp mina på Photobucket. Därifrån kopierar man adressen och här klickar man på symbolen som ser ut som ett berg med en sol på. I rutan som kommer upp klistrar man in bildadressen
Vad är Photobucket?
Jaha! Så teknisk är jagDet är en sida där man kan ladda upp bilder
Grå plastplank och grå plastskivor på väggen?Nu har jag beslutsångest....
Har bestämt mig för plastplank i fronterna. I ena boxen är där en delad ståldörr (uteboxdörr) m ruta upptill och grå plastplank nertill.
Jag hade tänkt roslagsmahogny på fronter och mellanvägg men det går ju inte om jag ska ha plastplank.
Alternativen är:
Ljusgrå plastplank och en grå-grön linoljefärg nertill på väggarna i boxarna. Det matchar fint med den befintliga dörren och det är samma färg vi ska ha på knutar och foder ute så det blir absolut snyggt, men kanske inte så praktiskt ur bajshänseende...
Alternativ 2:
Bruna plastplank i fronterna och roslagsmahogny på väggarna. Praktiskt men matchar inte den dörr jag redan har....
Velar....