Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

A
Anläggning Hej Bukefolket! Har gjort en ny användare för att kunna vara lite anonym. Vill skriva av mig och gärna få höra vad ni anser om mitt...
2 3
Svar
43
· Visningar
7 283
Senast: lida112
·
Ekonomi & Juridik En fråga till er som har foderhäst eller har lämnat ut era hästar till fodervärd: Följer passet med hästen eller har ägaren behållit...
2
Svar
20
· Visningar
3 116
Senast: cowgirl81
·
Ekonomi & Juridik Jag visste inte riktigt hur jag skulle formulera rubriken. ;) Jag har en fråga som jag funderar mycket kring, och jag undrar hur ni...
Svar
3
· Visningar
1 659
Senast: hag391
·
Hästmänniskan jag har kollat runt efter vad som krävs för att man ska kunna ta körkortet, och såg nu att man behöver tillstånd körkorts tillstånd...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 333
Senast: Nominous
·
Anläggning Vad brukar tillkomma på kallhyran på en stallplats? Hö? Mat? halm/spån? Något mer?
Svar
13
· Visningar
2 083
Senast: Korven
·
Anläggning Har sett flera här posta jättefina ritningar i olika trådar och tänkte bara höra vilket program ni använder?
Svar
6
· Visningar
3 014
Senast: Buck
·
S
Ekonomi & Juridik Hej! Jag och min man håller på o letar hus med tillhörande stall eller möjlighet till lösdrift. Nu ska vi och titta på ett hus med stall...
Svar
8
· Visningar
2 622
Senast: Zilla3
·
E
Anläggning Hej! Hittade på en gammal tråd som hette liknande, jag har planer på att köpa nya tunnor inför hösten/vintern.. Har varken tid eller...
2 3
Svar
45
· Visningar
13 930
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Vi har för avsikt att bygga ett litet vindskydd/ligghall åt djuren härute och det mesta av det kommer vi göra själva och/eller med hjälp...
2
Svar
21
· Visningar
5 701
Senast: Nelle
·
Anläggning Eller är det jag som inbillar mig? För tio år sedan tyckte jag det kryllade av kollektivstall överallt, men kunde bara välja o vraka...
Svar
7
· Visningar
1 466
Hästmänniskan Bara lite nyfiken hur ni andra gör när det blir tvister? Röstar? Folk kan ju bli så in i bängen sura för att de inte får gehör för sitt...
Svar
12
· Visningar
2 266
Hästmänniskan Nu är det bestämt. Hästen jag är medryttare på sedan tre år tillbaka kommer att tas bort lagom till jul - om inte tidigare :cry: Vi...
Svar
19
· Visningar
3 931
Senast: finapina
·
Hästmänniskan Flytta tråden om den ligger fel, moderator! :) Vi har ett inackorderingsstall hemma, som min mamma och jag driver tillsammans (mest...
2
Svar
28
· Visningar
6 756
Senast: Blomskan
·
Gnägg Första försöket att tömköra hästarna i par. Gick riktigt skapligt för att vara tre nybörjare. :)
Svar
0
· Visningar
131
Senast: moiran
·
K
Hästmänniskan Är det någon som vet vad som händer om Nån rider ens häst utan att ha fått lov till det? Skullecilja veta lagar och regler för detta...
Svar
12
· Visningar
4 434
Senast: Jealle
·
Ekonomi & Juridik Jag skulle behöva lite goda råd från alla bukare - jag vet hur duktiga ni är på det! Både för att ta ner mig på jorden och peppa mig nr...
2
Svar
20
· Visningar
2 991
Ekonomi & Juridik Finns det någon sajt eller någon sida på nätet där man kan se vilka som genomgått ridledarutbildning och är godkända? Om inte: Vänder...
Svar
3
· Visningar
1 112
Senast: Zaga
·
Ekonomi & Juridik I dag blev jag väldigt förvånad minst sagt. En god vän ska bygga en ligghall på en jordbruksfastighet. Det ska ej fodras i hallen, och...
Svar
12
· Visningar
3 967
Senast: HannaZ
·
Anläggning Vi har en dröm om att ha 2 pållar i framtiden. Antagligen en ponny och en mindre stor häst/övervuxen ponny. Nu undrar jag lite...
Svar
14
· Visningar
2 490
Senast: Lily
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp