Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Kom in på funderingar runt magnetprodukter när jag läste BoT-tråden. Någon som använder magneter på sig själv? Jag tycker BoT ger en...
Svar
2
· Visningar
889
Senast: Angel
·
Gnägg Hejsan! Någon här på Bukefalos som renoverat om ett stall tidigare? Jag och min sambo har pratat om att bygga om våran "gård" för att...
Svar
3
· Visningar
1 094
Senast: Fjordhast
·
Hästmänniskan Hej jag är en tjej på 14 år och sen jag varit 5 alltid velat ha en häst så nu äntligen får jag åtminstone ha två hästar i 1-2 månader nu...
Svar
18
· Visningar
3 379
Senast: Wera
·
Ekonomi & Juridik Får kanske möjligheten att köpa en släktgård inom en snar framtid. Jag har dock inte en aning om hur saker och ting går till. Kan ni...
Svar
11
· Visningar
11 467
Senast: lbb
·
Ekonomi & Juridik Vilka hagkompisar föredrar du att din häst har? Är det bäst att ha ston för sig och vallacker för sig? Hur föredrar ni att göra med...
2
Svar
30
· Visningar
3 598
Senast: MayGrace
·
Svar
0
· Visningar
134
Senast: quirre
·
Hästmänniskan Hur skall jag bära mig åt för att hitta ägare till hästarna som stod på samma sommarbete som min häst förra sommaren? Jag har ett...
Svar
2
· Visningar
1 311
Senast: Jackie2008
·
Ekonomi & Juridik Är igång och tittar på hästar inför köp. Söker bl.a. ett kallblod och har nu hittat ett trevligt sto. Ägaren vill sälja hästen med...
2
Svar
20
· Visningar
3 689
Senast: MaRomer
·
Hästmänniskan Häromdagen när vi var ute för att kvällsfodra kom maken med en (som jag tyckte) briljant idé :idea: ; en rad av "spiltor" i hagen för...
2
Svar
31
· Visningar
3 674
Senast: MaritH
·
Gnägg Dräktig på dygn 290
Svar
0
· Visningar
239
Senast: kajsa42
·
M
Hästmänniskan Jag hade ute min veterinär idag för och fixa pass till min Shetlandsponny som vi haft i 5 år. Vi skrev aldrig något kontrakt eller något...
2
Svar
22
· Visningar
7 589
Senast: Presto
·
Hästmänniskan har ni andra några tipps om hur man kan få bort lukten av hästskit i hagen, finns det något att strö över?:banana:
Svar
9
· Visningar
1 955
Senast: Dandylinn
·
Hästmänniskan Jag ska sälja min pålle, som är min första häst så har aldrig gjort det tidigare. Så jag undrar helt enkelt vad jag ska tänka på och bör...
2
Svar
30
· Visningar
5 563
Senast: pulkaskurk
·
Anläggning Jag har en ligghall med två öppningar. Om allt går bra fölar ena stoet till sommaren och jag vill att hon ska föla ute i hagen med...
2
Svar
24
· Visningar
3 139
Senast: bigganl
·
Ekonomi & Juridik Om man köper en häst från t.ex Tyskland, hur går det isåfall till när en hästfrakt kommer därifrån hit? De hämtar ju upp många hästar på...
Svar
7
· Visningar
2 213
Senast: Harbor
·
Hästmänniskan Rubriken säger väl allt. Kommer något att bli annorlunda? Andra regler och krav? Hur kommer hästarna ha det? Fler tävlingar i Sverige...
Svar
4
· Visningar
1 546
Senast: room101
·
Ekonomi & Juridik En Bekant frågade om jag vill hålla ridlektioner för en mindre ridskola. Och det kan jag ju kanske göra. Men jag skulle vilja gå nån...
Svar
2
· Visningar
1 070
Senast: Toyya
·
Anläggning Hej stockholmare. Hur gör ni med gödselhanteringen? vet att det finns många ställen som tar i mot torv gratis men hur gör ni med spån...
2
Svar
23
· Visningar
5 178
Senast: ameo
·
Ekonomi & Juridik I morgon åker jag till en hästhandlare, med gott rykte ;) som importerar tyska och holländska hästar. Min högsta prioritet är att hitta...
Svar
17
· Visningar
2 946
Senast: Lobelia
·
Ekonomi & Juridik Angående hästpass. Om man är fodervärd och inte har hästens pass, kanske för att hästen inte har ett pass alls, och länsstyrelsen...
Svar
7
· Visningar
1 776
Senast: lil-sis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp